menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب خندیشه

جلد دوم کتاب طنز «خندیشه» بزودی منتشر می شود

جلد دوم کتاب «خندیشه» توسط حوزه هنری استان فارس منتشر می شود.

به گزارش شیرین طنز، مسئول دفتر طنز حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس با اعلام فراخوان جمع‌آوری شعر برای جلد دوم کتاب «خندیشه» به خبرنگار مهر گفت: مجموعه شعرهایی که در جلد اول کتاب خندیشه جمع‌آوری شده بود با استقبال خوبی روبه‌رو بود، علاوه بر این فضای فرهنگی استان فارس که از دیرباز با شعر و ادبیات درهم‌پیوسته بوده است در زمینه ادبیات طنز نیز از سرمایه‌های فرهنگی کشور محسوب می‌شود.

عبدالرضا قیصری در ادامه افزود: شاخص ترین طنزپردازان استان و بسیاری از چهره‌های جوان بعد از انتشار خندیشه تمایل به انتشار مطالبشان داشتند.

وی بیان کرد: این روند و استقبال فراوان طنزدوستان ادامه داشت تا اینکه حوزه هنری تصمیم گرفت جلد دوم این کتاب را منتشر کند.

مسئول دفتر طنز حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند مطالب طنز خود را به دفتر حوزه هنری فارس تحویل دهند گفت: بعد از بازبینی این اثار بهترین آن‌ها منتخب و در جلد دوم «خندیشه» منتشر خواهد شد.

قیصری گفت: علاوه بر این جلسات طنزخوانی بعد از ماه مبارک رمضان در محل حوزه هنری فارس برگزار خواهد شد و شرکت در این جلسات برای علاقه‌مندان طنزنویس آزاد است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر