menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره طنز ادبی فارسی

جشنواره ملی طنز ادبی فارسی در قزوین برگزار شد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: با برگزاری جشنواره ملی طنز در قزوین فضای تلطیف شده و شادی در شهر ایجاد شده و هفته فرهنگی قزوین را غنی تر و شاداب تر کرده است

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، مهدیه سادات قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در جشنواره ملی طنز ادبی فارسی که دوشنبه شب با اجرای رضا رفیع طنزپرداز کشور و مجری برنامه تلویزیونی منبع موثق گفت: هفته فرهنگی قزوین فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های فرهنگی و ادبی قزوین است.

وی افزود: پس از سالها مدیریت شهری نگاه ویژه ای به هنر دارد و در یک سال اخیر فضای تلطیف شده ای را در شهر ایجاد کرده ایم که رضایت مردم را موحب شده است.

قافله باشی بیان کرد: تجلیل از مفاخر از رویکردهای شورای شهر است و در کنار آن در هفته فرهنگی قزوین برگزاری سمپوزیوم مجسمه سازی، نقاشی و رنگ در شهر جان تازه گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهارداشت: تجلیل از نام آوران شهر در زمان حیات آنها از کارهای خوبی است که توانسته جایگاه خوبی میان فرهیختگان و شخصیت های ادبی ایجاد کند و این روند تداوم خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم تا شعار «قزوین شاداب، مقصد گردشگری» را در هفته فرهنگی قزوین محقق کنیم.

قافله باشی یادآورشد: ششمین سال است که روز قزوین برگزار می شود و جای طنز در آن خالی بود و امسال اولین جایزه طنز عبید را اهدا می کنیم.

در ادامه شروین سلیمانی و مهران حسینی از طنز پردازان قطعه شعری در قالب طنز سیاسی اجتماعی برای حاضران قرائت کردند.

در این مراسم منشوری توسط طنزپردازان نوشته و امضا شد تا بر اساس آن بنای ایجاد پایگاه هنر طنز در قزوین به عنوان پایگاه طنز کشور در حرکتی نو نهاده شود و اولین جایزه طنز عبید نیز در برنامه ها اهدا شود.

هفته فرهنگی قزوین از سوم تا نهم شهریور ماه با اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه در حال اجراست.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر