menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بهزاد قدیانلو مترجم و کمدین

«جالب این‌جاست که» را با ترجمه ی کمدین خندوانه بخوانید

کتاب جالب این‌جاست که… نوشته الن دجنرس است که با ترجمه بهزاد قدیانلو منتشر شده است. الن دجنرس مجری و طنزپرداز مشهور ‌آمریکایی است که در این کتاب با زبان طنز دغدغه‌های ذهنی‌اش را بیان می‌کند.

درباره کتاب جالب این‌جاست که…

به گزارش شیرین طنز، به نقل از طاقچه، نویسنده، طنزپرداز است اما در این کتاب سعی کرده است با زبان طنز درگیری‌های روزمره‌اش را بنویسد، این کتاب به درون زندگی این مجری می‌رود و با او همراه می‌شود.

مترجم، بهزاد قدیانلو که خوانندگان او را با برنامه خندوانه می‌شناسند خودش طنزپرداز است و توانسته است در این کتاب محتوای نویسنده را به خوبی و با امانت‌داری به خواننده منتقل کند. نثر جذاب و شوخ‌طبع کتاب خواننده را به شوق می‌آورد و او را با خودش همراه می‌کند.

دانلود نسخه الکترونیکی (PDF) کتاب “جالب این‌جاست که…” با کد تخفیف زیر

کد تخفیف شیرین طنز

بخشی از کتاب جالب این‌جاست که…

اکثر مواقعی که می‌خوام لباس بپوشم متوجه میشم که حدود یه ساعته فقط به لباس‌هام خیره شدم و نمی‌دونم کدوم‌رو انتخاب کنم. خیلی سخته که آدم تصمیم بگیره چی بپوشه. برای همینه که زندان خیلی هم بد نیست.

بعضی وقت‌ها دلم نمی‌خواد آدم بزرگ باشم. نمی‌خوام تصمیم‌های سخت بگیرم. نمی‌خوام مسئولیت داشته باشم. نمی‌خوام برای تحویل کارهام محدودیت زمانی داشته باشم. داخل زندان لازم نیست دست به هیچ انتخابی بزنم. زندگی داخل زندان خیلی ساده است.

با وجود اینکه تخت‌خواب‌های راحتی نداره و پتوهاش زبر و ناجوره و باعث میشه خارش بگیرم و دستشویی‌ها اوپن هستند و آدم احساس ناامنی می‌کنه و من هم خیلی باهاش مشکل دارم اما با همهٔ اینها اونجا باشگاه و تلویزیون داره! می‌تونم هیکل خیلی خوبی داشته باشم، حداقل هیکلم از زمانی که برای دوی ماراتن تمرین می‌کردم بهتر میشه.

یه فرصت فوق‌العاده هم دارند به نام زمان هواخوری! چقدر جذاب. فکر کن که به حیاط زندان بگن فضای هواخوری، جون میده برای تمرینات هوازی. همیشه شنیدم که زندانی‌ها هیکلی و عضلانی هستند ولی من فکر نکنم از فضای زندان برای عضله‌سازی و بدن‌سازی استفاده کنم.

بیشتر دلم می‌خواد شکمم رو آب کنم و تمریناتی انجام بدم که برای قلب و عروق مفید باشه. مجبورید برای تمرینات با خودتون دستکش ورزشی ببرید و این هزینه‌ای است که برای رسیدن به بی‌مسئولیتی مطلق باید بپردازیم.

خرید نسخه چاپی کتاب “جالب اینجاست که” با تخفیف

نسخه ی چاپی کتاب جالب این‌جاست نوشته ی الن دجنرس با ترجمه ی بهزاد قدیانلو در ۱۷۶ صفحه به قیمت ۳۹,۵۰۰ تومان توسط انتشارات روزنه منتشر شده است.

استندآپ کمدی بهزاد قدیانلو با موضوع وابستگی :
chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر