menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پوررشیدی مدیر دفتر طنز اصفهان

ثبت نام کلاس های آموزش طنزنویسی اصفهان شروع شد

محمد پوررشیدی مدیر دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان از برگزاری و آغاز کلاس های آموزش طنزنویسی در مرکز آموزش حوزه هنری استان اصفهان خبرداد.

آغاز کلاس های آموزش طنزنویسی

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، وی گفت: این کلاس ها که زیرنظر دفتر طنز اصفهان برگزار می شود برای دوره تابستان خود ثبت نام می نماید و علاقه مندان برای حضور در این دوره ها می توانند به مجتمع فرهنگی هنری سوره واقع در خیابان آمادگاه مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۳۲۲۰۳۲۶۵ تماس حاصل فرمایند.

پوررشیدی خاطرنشان کرد: اولین دروه تخصصی طنزنویسی دفتر طنز حوزه هنری با هدف پرورش طنزنویسان و ارتقاء سطح آثار در مجتمع فرهنگی هنری سوره برگزار می گردد. این دوره در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و هر دوره در ده جلسه برگزار می شود.

مدیر دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: در این دوره سرفصل هایی مانند آشنایی با انواع طنز- سوژه یابی طنز – تکنیک های اصلی طنز نویسی- قالب های رایج طنز نویسی- طنزنویسی مطبوعاتی و غیر مطبوعاتی مطرح می شود و به علاقه مندان چگونگی نوشتن طنز آموزش داده خواهد شد.

یادآوری می شود علاقه مندان برای حضور در این دوره ها می توانند به مجتمع فرهنگی هنری سوره واقع در خیابان آمادگاه مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۳۲۲۰۳۲۶۵ تماس حاصل فرمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر