menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چهارمین جشنواره‌ی طنز دانشجویی «تلخند»

تمدید چهارمین جشنواره‌ی طنز دانشجویی تلخند

مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال تمدید شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی زنجان، مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند که قرار است به میزبانی زنجان برگزار شود، تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال تمدید شد.

این دوره از جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند در دو بخش شعر و نثر برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند در هر دو بخش و بدون هیچ‌گونه محدودیتی شرکت کنند که برای حضور در این جشنواره، متقاضیان باید آثار خود را به پست الکترونیکی patoghetanz@gmail.com و یا ادمین کانال جشنواره به نشانی @patoghejahadi ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند در هر دو بخش شعر و نثر می‌توانند تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال اقدام به این کار کنند و ملاک حضور برای علاقه‌مندان در این جشنواره، دانشجو بودن آن‌ها بوده و یا حداکثر باید یک سال از فارغ‌التحصیلی آن‌ها گذشته باشد.

بهره‌گیری از آرایه‌های ادبی

مضمون و محتوا، انسجام، بهره‌گیری از آرایه‌های ادبی، فصاحت، بلاغت، نوآوری و پرداختن به موضوعات روز، از شاخص‌های ارزیابی آثار بوده و تعداد کلمات در بخش نثر، حداقل ۱۰۰ کلمه و حداکثر ۲۰۰۰ کلمه باید باشد.

موضوعات این جشنواره شامل رویدادهای زندگی دانشجویی (خوابگاه، سلف غذاخوری، استاد، امتحانات، فضای دانشگاه، ازدواج و شهریه)، طنز سیاسی با محوریت دشمنان ایران و ایرانی (ترامپ، نتانیاهو، داعش) و طنز اجتماعی (طلاق، اعتیاد، اختلاس) است.

چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و با همکاری حوزه هنری زنجان، دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

گفتنی است، آیین اختتامیه، معرفی آثار و نفرات برگزیده چهارمین جشنواره سراسری طنزدانشجویی تلخند اردیبهشت‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

نشانی دبیرخانه جشنواره دانشجویی : زنجان، جنب میدان شورا، مجتمع جهاددانشگاهی، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، دبیرخانه جشنواره سراسری پاتوق دانشجویی طنزتلخند – تلفن۰۲۴۳۳۰۳۵۳۰۱- ۰۲۴۳۳۰۵۲۲۳۶

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر