menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور مبارزه با قاچاق کالا

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور هفته مبارزه با قاچاق کالا در سنندج

طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان، نمایشگاه کاریکاتور هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گالری سوره سنندج گشایش یافت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه و در جریان برگزاری این نمایشگاه معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان بر بهره برداری از ظرفیت های فرهنگی و هنری در راستای مقابله با قاچاق کالا تاکید کرد.

حسین خوش اقبال گفت: تلاش در راستای مقابله با قاچاق کالا یکی از نیازهای لازم و ضروری در استان کردستان به شمار می رود و باید از تمامی ظرفیت های در اختیار در این بخش بهره برداری شود.

وی افزود: حمایت از کالای ایرانی یکی از ضرورت های مهم جامعه است و انتظار می رود که هم مردم و هم مسئولان در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان کردستان نیز در این مراسم گفت: این نمایشگاه به همت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه هنری انقلاب اسلامی برپا شده است.

رضا میرزایی یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از ۲۵ اثر کاریکاتور از هنرمندان استان کردستان با محوریت قاچاق محصولات سلامت محور و حمایت از تولید داخلی به نمایش عمومی گذاشته شده است.

وی گفت: این نمایشگاه تا روز پنج شنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر واقع در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج آماده پذیرایی از علاقمندان است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر