menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

افتتاح نخستین نمایشگاه پوستر و کارتون «آسیب های اجتماعی» در اردبیل

نخستین نمایشگاه پوستر و کارتون با موضوع «آسیب های اجتماعی» در اردبیل دایر می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، رحمان مجرد؛ مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل، با اعلام این خبر، افزود: نمایشگاه پوستر و کارتون «آسیب های اجتماعی» با همکاری اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی و حوزه هنری استان اردبیل روز سه شنبه ۸ اسفندماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۱ در گالری خانه فرهنگ و هنر دانشگاه محقق اردبیلی، با ۲۹ اثر از ۱۸ هنرمند طراح گرافیک و ۱۱ اثر از ۵ کارتونیست اردبیلی دایر می شود.

مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل، محور این نمایشگاه هنری را آسیب های اجتماعی برشمرد و افزود: هنرمندان شرکت کننده در موضوعاتی نظیر؛ حجاب و عفاف، طلاق، محیط زیست، اعتیاد، عدم مطالعه و فضای مجازی و… دست به خلق اثر زدند. که بررسی و شناسایی خصوصیات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و تلاش در جهت ارتقاء سطح شاخص های مذکور از طریق طراحی پوستر و کارتون، از جمله اهداف مهم این برنامه است.

مجرد، از برپایی این نمایشگاه در مراکز دیگر در سال آینده خبر داد و گفت: این آثار، به شکل عمومی تری در گالری های دیگر استان، شهرستان های استان، نهادهای فرهنگی و دانشگاهی و مراکز دولتی قابلیت نمایش را دارد و تا حد امکان سعی خواهد شد بصورت ادواری به نمایش گذاشته شود.

مجرد اضافه کرد: امیر حسین آقایی، سهراب خیری، شهرام رضایی، محسن دمندان، شیرین قلی پور در بخش کاریکاتور و فریبرز اسمعیلی، حجت مجرد، حسین آزاد، رحمان مجرد، علی صادقی، کیان یوسفی، محسن یوسفی، نوید طالبی، ، میلاد کرجی بان، مهدی رسولی، نوید اچگان، الهام جبارزاده، آرام علایی اردبیلی، زهرا خرم دوست، فاطمه قربانی، فرناز امیری، لیلی سلیمی، مریم بخت آور در بخش گرافیک شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

گفتنی است؛ این سه نهاد، پیش از این با برگزاری نخستین ورکشاپ تصویرسازان «داستان های کهن ایرانی» در بهمن ماه سال جاری، با هم همکاری داشته اند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر