menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

اجرای نمایش طنز “دیگه از این بدتر نمیشه” در انزلی

نمایش طنز دیگه از این بدتر نمیشه به نویسندگی و کارگردانی جواد لاله دوست در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد انزلی اجرا شد.

به گزارش شیرین طنز، کارگردان و نویسنده این نمایش به خبرنگار ایرنا گفت : نمایشنامه را که تم اجتماعی فانتزی دارد، سال 91 نوشته بودم .

‘ جواد لاله دوست ‘ اظهار کرد : این نمایش نگاهی از زاویه بازتر به اتفاقاتی است که پیرامون ما رخ می دهد و ما آنها را کوچک و از زاویه ای بسته می بینیم . وی افزود : در این نمایش ، شخصیت هایی داریم که هر کدام بر اساس نگاه و زاویه دید خودشان زندگی را تعریف می کنند و پذیرش حرف هرکدام به عهده مخاطب است .

لاله دوست در خصوص سبک نمایش گفت : نمایش ، طنز تلخی را به تماشاگر ارائه می دهد که به آن گروتسک می گویند. نمایش دیگه از این بدتر نمیشه سوم تا دهم اسفند از ساعت 18 در سالن نمایش مجتمع هنری ارشاد انزلی در خیابان معلم به روی صحنه می رود. در این نمایش علی رضا شکورپور ، محمد فرح بخش و محدثه نامجو به ایفای نقش خواهند پرداخت .

دیگر عوامل نمایش عبارتند از : دستیار کارگردان : سحر محمدی / آهنگساز ، گرافیست و انیماتور : میلاد صدیق / منشی صحنه : فرشته حسنی / مدیر صحنه : معصومه خوشرویی / عکاس : سجاد محمدپور / دستان پشت پرده ، میلاد شاه حسینی و سروش پور اسماعیل.

جواد لاله دوست متولد 1363 بندر انزلی فارغ التحصیل رشته هنر با گرایش نمایش – بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی اراک است . وی فعالیت هنری خود را از سال 1381 با ورود به کلاس های انجمن سینمای جوانان انزلی آغاز کرد و نتیجه آن ساخت پنج فیلم کوتاه بود که از جمله آنها می توان به فیلم های کوتاه «جدا مانده» و «عقب مانده» اشاره کرد.

لاله دوست سال 1384 وارد دانشگاه آزاد اسلامی اراک در رشته هنر با گرایش نمایش، بازیگری شد. در آن جا تئاتر را از استادانی چون محمودرضا رحیمی، حمیدرضا نعیمی، رامتین خداپناهی، علی رضا خمسه، سهراب سلیمی، آرش دادگر و… آموخت. سال 1388 با ارایه پایان نامه زبان بدن در آثارهای هارولد پینتر و نوشتن نمایشنامه «در انتظار سکوت بی پایان» و اجرای آن به عنوان کارگردان، توانست با از دانشگاه فارغ التحصیل شود.

وی پس از آن در تئاتر، فعالیت خود را ادامه داد و سه دوره از کلاس های مقدماتی و پیشرفته بازیگری را در شهرستان بندر انزلی برای هنرجویان تدریس کرد و در چند کار هنرجویان خود حاضر شد که از جمله آن می توان به نمایش های بی نقص به عنوان (مربی) و قوی تر اشاره کرد.

از دیگر کارهای جواد لاله دوست که در سال 1392 به عنوان جوان برتر شهرستان معرفی شد می توان به ماه برای که می تابد؟! (نویسنده و کارگردان- 1387) / رییس مگس ها (کارگردان- 1389)/ بیدرمن و آتش افروزان (بازیگر- 1390)/نمایش عروسکی شهر بچه ها (بازیگر، عروسک گردان- 1391)/نمایش عروسکی عروس گوله (بازیگر- 1391) و بازی در فیلم سینمایی گزارش یک جشن (ابراهیم حاتمی کیا- 1389) اشاره کرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر