menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سیدمسعود شجاعی در دونالد سلمان

اثر کارتونیست ایرانی از «زوال ترامپ» روی جلد نشریه برزیلی

یکی از طرح‌های کارتونی سیدمسعود شجاعی طباطبایی با موضوع «زوال ترامپ» روی جلد مجله برزیلی چاپ شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، یکی از طرح‌های کارتونی سیدمسعود شجاعی طباطبایی هنرمند کاریکاتوریست و مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با موضوع زوال ترامپ و آمریکا روی جلد شماره هفتم مجله «سوپاپو» که در برزیل چاپ می‌شود، منتشر شد.

شجاعی طباطبایی درباره این طرح به مهر گفت: این طرح را مدتی پیش با موضوع زوال ترامپ و آمریکا کار کرده بودم. در این شماره از مجله «سوپاپو»، آثار ۷۰ هنرمند کارتونیست و کاریکاتوریست از سراسر دنیا به چاپ رسیده و طرح من روی جلد این مجله کار شده است.

وی افزود: در صفحات داخلی این نشریه نیز دو طرح دیگر ضد آمریکایی که قبلاً کار کردم، منتشر شده است.

شجاعی طباطبایی بیان کرد: باعث خوشحالی است که طرح‌های ضد آمریکایی بیشترین صفحات این مجله را به خود اختصاص داده‌اند و در عین حال موضوعاتی همچون انفجار در لبنان و ویروس کرونا در جهان نیز از اهمیت ویژه‌ای در شماره هفتم این مجله (آگوست ۲۰۲۰) برخوردارند.

بر این اساس، از چهره‌های شاخصی که آثارشان در این شماره نشریه برزیلی منتشر شده است، می‌توان به کائو گومز و دالسیو ماچادو از برزیل، مارلینا ناردی و مارکو دو آنگلس از ایتالیا، نانی از کلمبیا، آنجل بولیگان از مکزیک، جیتت کاستانا از اندونزی و واسکو گارگالو از پرتغال اشاره کرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر