menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آیدین ارجمندی و مهدی فرج اللهی در رادیو صبا

آیدین ارجمندی و مهدی فرج اللهی در رادیو صبا گفت و گو می کنند

مخاطبان در برنامه «نقل نقلستان» با «آیدین ارجمندی» طراح، گرافیست و کاریکاتوریست جوان کشورمان آشنا می شوند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “نقل نقلستان” با رویکرد معرفی چهره های طنزپرداز، روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت با یکی از جوانان گرافیست و فعال در حوزه کاریکاتور گفت و گو می کند.

آیدین ارجمندی ۲۷ اسفند ۱۳۶۶ در تهران متولد شده و از سال ۱۳۸۶ کار طراحی گرافیک رو به شکل حرفه ای شروع کرده است.

از جمله افتخارات او می توان به کسب یازده جایزه در رشته های مختلف هنری، عضویت در اتحادیه های بین المللی و داوری هشت مسابقه جهانی در حوزه دیزاین اشاره کرد.

برنامه”نقل نقلستان” به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی با اجرای مهدی فرج اللهی و با بازی امین ضیایی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

آیدین ارجمندی با مجموعه کمیک و انیمیشن های کوتاه در فضای اینستاگرام جایزه ی A’Desin Award 2017 دربخش طراحی برای فیلم و انیمیشن را در شهر کوموی ایتالیا  از آن خود کرد.

این جشنواره که یکی از بزرگترین جشنواره های هنری جهان با رشته هایی از قبیل طراحی گرافیک، طراحی محصول، طراحی مد و فشن، معماری، عکاسی، انیمیشن و غیره است که بیش از ۳۵۰۰۰ اثر از ۱۸۰ کشور جهان در رشته های گوناگون در آن به رقابت پرداخته اند.

همچنین کارتونیست کتاب طرح تعویض اخم با لبخند نیر می باشد که این کتاب نوشته ی مهدی فرج اللهی بوده و مجموعه کاریکلماتور، کوتاه نوشت و کارتون با موضوع پیشگیری از اعتیاد است که به سفارش وزارت علوم و توسط انتشارات جامعه معاصر منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر