menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گزارش اختتامیه جشنواره «ایران من» + اسامی برگزیدگان

جشنواره «ایران من» برگزیدگان خود را معرفی کرد و به اولین دوره خود پایان داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه جشنواره «ایران من»  ۱۳ آذر با حضور گویندگان و عوامل رادیو ایران و همچنین برگزیدگان این جشنواره در حوزه هنری برگزار شد.

بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران در ابتدای این مراسم درباره برگزاری جشنواره های مختلف اظهار کرد: «ایران من» چندمین تجربه رسانه ای رادیو است و چهار دوره برگزاری جشنواره «جوانه» با همین قالب و محتوا به ما نشان داد که هر زمان رادیو به مخاطبان نزدیک شده و ایده ها را دریافت کرده به موفقیت هم رسیده است.

وی درباره تعامل رادیو با مخاطب عنوان کرد: زمانی تنها وسیله ارتباطی شنونده ها با رادیو نامه بود و مردم می توانستند درخواست ها و درد دل های خود را از این طریق با رادیو در میان بگذارند اما این امکان کمی تغییر کرد و اکنون حضور شنونده ها به صورت صوتی امکانپذیر شده است. به تدریج در دهه جدید سایت های رادیویی و باشگاه های رادیویی شکل گرفتند و نوع حضور شنونده های رادیو عوض شد.

مدیر رادیو ایران با اشاره به تغییراتی که منجر به فعالیت های رادیویی مخاطبان شده است، تصریح کرد: اواسط دهه ۸۰ وقتی شبکه های اجتماعی شکل گرفتند به سرعت نوعی تغییر فرمی را در حوزه رسانه و نحوه کنش رسانه ای شاهد بودیم و حالا صدها اثر صوتی و رادیویی به جشنواره «ایران من» رسیده است که از آنتن رادیو ایران قابل پخش است. این موفقیت حاصل همان تمرین هایی است که ما در قالب جشنواره های تعاملی با شنوندگان خود داشتیم.

وی با اشاره به نیازی که برای حضور نویسنده های جدید احساس می شود، گفت: از جمله رشته های این جشنواره گزارشگری، تهیه کنندگی رادیو و نویسندگی بود که اتفاقا می خواهیم با نویسنده های متعددی همکاری کنیم و با افراد مختلف تماس گرفته می شود.

احمدپور در پایان سخنانش عنوان کرد: حدود پنج هزار اثر دریافت کردیم و این یک افتخار است که شنونده های ما چنین توانمندی دارند، کار کردن با چنین مخاطبانی لذتبخش و سخت است.

برگزیدگان بخش های مختلف این مراسم به این شرح بودند:

در بخش طنز زهرا پورصفری، مینا مینویی، میثم کریمی، شهرام ایرانمنش و سمیرا حلاجیان برگزیده شدند.

در بخش موسیقی کاوه محمدی، مرتضی شفیع، مهدی جواهری خواه، علی نصیرنژاد برگزیده شدند.

غزل بهارستانی و فرهاد ناجی در بخش داستان کوتاه و مهدی عظیمی اسکویی و لعیا حسنعلی زاده در بخش آنونس و همچنین فائزه موسوی بصیر، محمد رهبری نژاد، نسرین ترشیزی در بخش مستند رادیویی برگزیده شدند.

همچنین مصطفی توفیقی و شیرین مستغاثی در بخش فضای مجازی، پروین برهان شهرضایی و سارا جلوداریان در بخش شعر، سعید غزنوی و نیلوفر محمودیان در بخش عکس برگزیده شدند.

در بخش متن رادیویی نیز آمنه نیک صفات و هدا حشمتیان در بخش گزارش مرجان محسنیان و آتوسا فرهی و زهرا اکبری برگزیده شدند.

در بخش پادکست نیز سارا اکبری، احمد فیاض، آرش بائی، مژگان جعفری، امیر بیشه و محمد امین ناهیدی برگزیده شناخته شدند.

در این مراسم عوامل برنامه «کوی نشاط» به اجرای یک نمایش کوتاه پرداختند و همچنین یک تواشیح و چند میان برنامه برگزار شد.
عطیه موذن

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر