menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چوپان معاصر

چوپان معاصر شش پله بالا رفت

کتاب «چوپان معاصر» شامل مجموعه طنز رضا احسان‌پور توسط انتشارات سروش به چاپ ششم رسید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب «چوپان معاصر» شامل مجموعه ای از طنزهای رضا احسان‌پور با تصویرگری مجید کاظمی، به تازگی توسط انتشارات سروش به چاپ ششم رسیده است.

این اثر شامل مجموعه مناجات های نویسنده با پرودگار خویش است که با زبانی ساده و عامیانه به نگارش در آمده است. نویسنده با تسلطی که بر هنر کاریکلماتور (طنز کلمات) داشته سعی کرده با بازی کلمات روحی از طنز را در جملات خود جاری سازد تا خواننده با خواندن آنها علاوه بر تعمق و تفکر، لبخندی نیز بزند.

چوپان معاصر

کتاب حاضر با وجود لحن طنزگونه و امروزی در عمق خود معانی دیگری را جا داده است. نویسنده همچنین در مناجات های خود سعی کرده از مسائل و موضوعات روز جامعه استفاده کرده و آنها را با بیانی شیرین برای مخاطب خود بیان کند. به طور مثال در بخشی از مناجات های این کتاب گفته شده: خدایا ما را به اندازه خودت دوست داشته باش، خدایا بعضی وقت ها توی ماه رمضان حواس مرا پرت کن تا بروم چیزی بخورم!، خدایا ممنوم که فقط یکی هستی، خدایا یک کلیک هم روی ما بکن و….

یکی دیگر از ویژگی های کتاب این است که نویسنده به کوتاه نویسی مناجات های خود روی آورده تا هم به لطافت کار بیفزاید و هم اینکه حوصله مخاطب سر نرود.

چاپ ششم این کتاب با ۷۲ صفحه مصور، شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۷۰ هزار ریال منتشر شده است.

خرید چوپان معاصر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر