menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پیام پور فلاح

پور فلاح : در سال جدید «حلقه طنز نصف جهان» برای عموم برگزار می شود

مدیر دفتر طنز و کاریکاتور حوزه هنری اصفهان گفت: برنامه «حلقه طنز نصف جهان» برای عموم مردم، چهارشنبه اول هر ماه ساعت ۱۷ در عمارت سعدی برگزار می‌شود و چهارشنبه‌های دوم هر ماه در خانه هنرمندان کارگاه‌های آموزشی طنز نویسی دایر است.

به گزارش شیرین طنز، پیام پورفلاح در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از سال ۸۵ تاکنون نشست‌های ماهانه اعضای دفتر طنز به صورت پیوسته برگزار شده است اما امسال این برنامه با رویکرد متفاوتی اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های گذشته نشست ماهانه دفتر طنز مختص اعضا و طنزپردازان بود، افزود: در این دوره قرار است این برنامه با عنوان «حلقه طنز نصف جهان» برای عموم مردم، چهارشنبه اول هر ماه ساعت ۱۷ در عمارت سعدی واقع در گذر سعدی خیابان استانداری برگزار شود.

مدیر دفتر طنز و کاریکاتور حوزه هنری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه نیاز است آثار طنزپردازان در جلسات عمومی خوانده شود، در برنامه «حلقه طنز نصف جهان» قرار است علاقه‌مندان به طنز برای استماع نوشته‌ها و اشعار طنز حضور یابند و اگر خودشان هم اثری دارند، در همان جلسه و در حضور جمع قرائت کنند.

وی با اشاره به اینکه موضوع این جلسات آزاد خواهد بود، خاطرنشان کرد: چهارشنبه‌های دوم هر ماه در خانه هنرمندان برای علاقه‌مندان به طنز‌نویسی کارگاه‌های آموزشی نیز ترتیب داده شده که شرکت در آن برای عموم آزاد است.

پورفلاح اضافه کرد: اختتامیه جشنواره داستان کوتاه چهارگاه با موضوع طنز با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان جمعه به همراه یک شب طنز برگزار می‌شود که بخشی از آن به معرفی آثار برگزیده و بخش دیگر به طنزخوانی و موسیقی طنز اختصاص خواهد یافت.

مدیر دفتر طنز و کاریکاتور حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه برای این جشنواره بیش از ۲۰۰ داستان کوتاه طنز به دبیرخانه ارسال شده است، یادآور شد: این جشنواره در دو بخش «آزاد» و «اصفهان شهری که هست» برگزار شده که در هر بخش سه برگزیده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این جشنواره نخستین حرکت جدی اصفهان در حوزه طنز است، تأکید کرد: برای استفاده از ظرفیت ۱۲۰ نفری که در جشنواره داستان کوتاه طنز شرکت کردند، برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا فعالیتشان مستمر باشد و بتواند به صورت نمایشنامه‌های طنز مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر