menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فیلم طنز “یک اتفاق ساده” در اصفهان کلید خورد

فیلم طنز یک اتفاق ساده به نویسندگی و کارگردانی سید حسن حسینی و مجید عکاف زاده و تهیه کنندگی مجید عکاف زاده در اصفهان کلید خورد .
به گزارش شیرین طنز، به نقل از واحد مرکزی خبر، تهیه کننده این فیلم با اشاره به اینکه یک اتفاق ساده یک ماه پیش تولید داشته است و در 15 جلسه و در 20 لوکیشن تصویر برداری شده است گفت: این فیلم در حال حاضر مراحل ساخت موسیقی، تدوین و صداگذاری را پشت سر می گذارد و برای پخش در عید غدیر آماده خواهد شد.
عکاف زاده گویش اصفهانی به دور از اغراق، لوکیشن های بومی محلی و خاص بودن سوژه طنز را از مهمترین ویژگی های بارز این فیلم تلویزیونی عنوان کرد. وی در خصوص خلاصه داستان این فیلم تلویزیونی گفت: آقا جمال در آغاز یک روز با اختلافی که بین او و همسرش صورت می گیرد از خانه خارج شده و برای حل این اختلاف و سو تفاهم در گیر ماجرا هایی می شود که ماجرا های طنزی را برای بیننده رقم می زند.
در این فیلم تلویزیونی محمد نریمانی، پوراندخت مهیمن، حسن جویره، سعید محقق، سیف الله نامداری، علی قیومی، افسانه هاشمی، محمود شانئی ایفای نقش می کنند.
در تولید این فیلم حفیظ الله قاسمی (تصویر بردار)، پشوتن تهماسبی (صدابردار)، سید حسن حسینی (تدوین و صداگذاری)، هومن همامی (موسیقی) ، محسن هاشمی، محمد رضا شاهزمانی (دستیار کارگردان)، داوود جدیدی (مدیر تولید)، وعبدالله قاسمی (مدیر تدارکات) همکاری دارند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر