menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رضویان: طنز نیازمند برنامه ریزی از پایه است

بازیگر فیلم سینمایی اخراجی ها 2 گفت: ارتقای جایگاه طنز در کشور نیازمند برنامه ریزی از پایه برای این هنر است.

به گزارش شیرین طنز، سیدجواد رضویان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: نگاه به بازیگری هم مانند فوتبال باید از پایه برنامه ریزی داشته باشد و در این صورت شاهد ارتقای جایگاه طنز در کشور خواهیم بود.

** جدایی از درحاشیه
وی در ادامه به حضورش در سریال درحاشیه اشاره کرد و گفت: 14ماه است به صورت مستمر مشغول کار در این سریال هستم و 15 قسمت از آن ضبط شده اما علیرغم میل باطنی نهایتاً بین یک تا 2 قسمت دیگر بتوانم در این سریال حضور داشته باشم.
وی در پاسخ به اینکه آیا پس از خروج شما از سریال مشکلی در روند داستان به وجود نخواهد آمد؟ گفت: باید فیلمنامه نویسان تدبیری بیندیشند تا شخصیت ایفایی من برای همیشه از سریال حذف شود.
بازیگر فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن درباره احتمال استقبال از این سریال توسط مخاطبان نیز اظهارداشت: درباره سریال در حاشیه باید صاحبان اثر صحبت کنند اما به دلیل کم شدن بازیگر زن در این سریال احساس می کنم ما طیفی از مخاطبانمان را از دست خواهیم داد.

سید جواد رضویان

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه خبر جدا شدنم از سریال درحاشیه را برای اولین بار رسانه ای می کنم، اظهار داشت: امیدوارم شایعه اختلاف من با مهران مدیری مطرح نشود چرا که به هیچ وجه اختلافی با وی ندارم و تنهابه دلیل مشغله ساخت برنامه ترکیبی «سه شو» نمی توانم در خدمت این سریال باشم.
رضویان درباره مجموعه «سه شو» توضیح داد: این برنامه کاملاً ترکیبی است و پس از ایام ماه صفر پنج شنبه ها و جمعه ها از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در برنامه سه شو به دنبال شناخت استعداد های جوان در بازیگری هستیم، گفت: این برنامه شامل قسمت های مختلفی از جمله دوبله، انیمیشن، نمایش، مسابقه و کلیپ های خوانندگی است.
بازیگر سریال نقطه چین با بیان اینکه بخش استعدادیابی سه شو در حال حاضر در لوکیشن باغ بهشت در حال ضبط است، خاطرنشان کرد: در این برنامه ما مشکلات فردی و خانوادگی خودمان را به زبان طنز بیان خواهیم کرد.
رضویان درباره کم کار شدنش در سینما نیز توضیح داد: همانطور که ابتدای سخنانم گفتم مشغله برنامه سه شو و سریال درحاشیه باعث شد در حالی که پیشنهادهای بسیار خوبی از جمله بازی در فیلم 50 کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی داشتم را از دست بدهم اما خیلی دوست دارم دوباره به سینما بازگردم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر