menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین شب شعر «یه حبه طنز» با حضور طنزپردازان در یزد برگزار می شود

همزمان با سالروز میلاد حضرت امام علی النقی (ع) و دهه امامت و ولایت، دومین شب شعر «یه حبه طنز» با حضور چهره‌های شاخص و سرشناس طنز کشور و استان شامگاه ۱۵شهریور در یزد برگزار می‌شود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: رئیس حوزه هنری یزد با اعلام این خبر گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، همزمان با سالروز میلاد باسعادت دهمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام علی النقی الهادی (ع)، دومین شب شعر «یه حبه طنز» با حضور طنزپردازان برجسته کشور و استان در یزد برگزار می‌شود.
محمدصادق کوچک‌زاده افزود: در این برنامه طنزپردازان مطرح کشور همچون ناصر فیض، مهدی فرج اللهی، صابر قدیمی و روح‌الله احمدی و تعدادی از شاعران و طنزپردازان یزدی به شعر خوانی می‌پردازند.

این مقام مسئول با بیان این‌که چکیده هشت محفل گذشته طنز «قندشکن» یزد در این شب شعر ارائه خواهد شد، اظهار داشت: معرفی و شناساندن استعدادهای طنز استان، ایجاد و القای شادابی و نشاط در جامعه، آشنا کردن علاقه‌مندان به طنزهای بومی، نهادینه کردن شوخ طبعی و طنز سالم و عفیف در اجتماع، ایجاد تعامل و ارتباط میان طنزپردازان و مردم و همچنین حمایت، هدایت و پرورش استعدادهای خلاق و پیگیر در عرصه طنز از مهمترین اهداف برگزاری این شب شعر است.
وی ضمن دعوت از قشرهای مختلف مردم دارالعباده به ویژه هنرمندان و علاقه‌مندان به طنز برای شرکت در این محفل ادامه داد: این برنامه ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه در میدان امیرچخماق برگزار خواهد شد.
این محفل ادبی به همت حوزه هنری استان یزد و دفتر طنز حوزه هنری و با همکاری معاونت فرهنگی سپاه الغدیر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر