menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اولین دورهمی اصفهان نیمروز

دورهمی طنزپردازان اصفهان نیمروز با سس اضافه برگزار شد

نخستین دورهمین طنز اصفهان نیمروز برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از اصفهان امروز، نخستین دورهمی طنز اصفهان با نام “دورهمی با سس اضافه” ، عصر دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵ به میزبانی کافه بارمانی و با حضور نویسندگان و کاریکاتوریست های مجله ی طنز اصفهان نیمروز برگزار شد.

عباسعلی ذوالفقاری

در این برنامه شاد و صمیمی که با استقبال خوب مخاطبان این مجله طنز همراه بود، عباسعلی ذوالفقاری (زورو)، وحید میرزایی و محمد پور رشیدی به طنزپردازی و طنزخوانی پرداختند.

محمد پور رشیدی

در ادامه نیز مسابقه ای برای مخاطبان برگزار شد و برخی از شرکت کنندگان به خواندن متن خود یا تعریف خاطراتشان درباره ی غذا و رستوران گردی پرداختند. جایزه در نظر گرفته شده برای دو برنده مسابقه نیز طراحی کاریکاتور چهره آن ها بود. در پایان این دورهمی از حاضران با افطاری پذیرایی شد.

اولین دورهمی اصفهان نیمروز

دبیر اجرایی مجله طنز اصفهان نیمروز، برگزاری این برنامه را بنا به درخواست رستوران بارمانی دانست و درباره ی هدف تیم اصفهان نیمروز از اجرای چنین برنامه هایی گفت : آشنا شدن مخاطب عام با بحث طنز برای ما اهمیت زیادی دارد. چنین برنامه هایی باعث می شود تا مخاطبان با طنز خوب آشنا شوند.

حامد بذرافکن

حامد بذرافکن درباره ی مسابقه ای نیز که در نخستین برنامه دورهمی برگزار شد تا مخاطبان به خواندن طنزهایی که درباره ی غذا و رستوران گردی نوشته بودند یا تعریف خاطراتشان در این موضوع بپردازند اشاره کرد و گفت : همه مخاطبان ما عام بودند و به خوبی با طنز درگیر شدند.
ما با برنامه طنزخوانی که در ابتدای برنامه برگزار کردیم قصد داشتیم که ابتدا مخاطب، طنز درست را بشنود و بعد در یک فضای رقابتی درگیر شود. بذرافکن استقبال از این برنامه را نیز خوب ارزیابی کرد و گفت که تیم اصفهان نیمروز قصد ادامه برگزاری این دورهمی های طنز را دارد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر