menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دعوت مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد برای همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: هنرمندان یزدی از فرصت ایجادشده در جشنواره ملی آب و تراب استفاده کرده و آثار فاخر خود را برای دیده شدن ارائه دهند.

به گزارش شیرین طنز، مسعود شریعتی در مصاحبه با خبرنگار فارس در یزد، مهم‌ترین هدف همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب را فاصله گرفتن از قالب‌های تکراری و کم اثر در بحث خانواده دانست و تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه جوانان بحث خانواده و موضوعات مرتبط با آن است.

وی ادامه داد: باوجود حساسیت این مبحث، تصمیم گرفتیم تا با برگزاری این همایش و به‌کارگیری از خلاقیت‌های هنرمندان در رشته‌های فیلم‌سازی، گرافیک و کاریکاتور بتوانیم با تولید آثار بدیع، بر جامعه تأثیر بگذاریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر ظرفیت زیادی برای ارائه‌های خلاقانه و مبتنی بر تفکر جدی از موضوعات مختلف دارند، افزود: به گمان من نهادهای مختلف می‌توانند از ظرفیت هنر و اهالی آن در جهت پیشبرد برنامه‌های کاری خود و عمومی کردن موضوعات مرتبط با فعالیت‌هایشان استفاده کنند.

شریعتی اضافه کرد: جشنواره فیلم سه دقیقه با ورزش، در این زمینه تجربه بسیار خوبی برای ما بود والان هم هم‌زمان با جشنواره گرافیک، نمایش‌های خیابانی را هم داریم و در آینده نیز برنامه‌هایی ازاین‌دست خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان حاصل ادغام دو نهاد مهم (سازمان تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان) است که یکی از موضوعات مهم و مورد تأکید در بخش جوانان، بحث خانواده است. به‌هرحال بنیان اجتماعی ما بر محور خانواده است و خانواده به‌عنوان واحد بنیانی تشکیل‌دهنده جامعه هم از حیث تشکیل و هم پایداری آن می‌تواند به‌نوعی مهم‌ترین رویداد و دغدغه دوره جوانی قلمداد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، گفت: این موضوع البته فراتر از وزارت ورزش و جوانان دغدغه سایر نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هم است و در سیاست‌های کلی نظام نیز راه‌یافته است. به همین جهت در برگزاری این همایش، در کنار ورزش و جوانان، دفتر امور اجتماعی استانداری نیز حضور پررنگی دارد.

وی به خروجی‌های همایش اشاره و خاطرنشان کرد: هنرمندان در تمام عرصه‌های حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و آفرینش گری هنرمندانه آن‌ها می‌تواند باعث برجسته کردن موضوع و انتقال بسیاری از مفاهیم در موضوع خانواده شود و حالا هم انتظار داریم آثاری که به جشنواره می‌رسد آن‌چنان غنی و پرمحتوا باشد که نمایشگاه و کتاب حاصل از آن منبعی غنی و قابل تفاخر از بیان‌های هنرمندانه و تأمل‌برانگیز در باب خانواده باشد.

شریعتی در پایان اظهار امیدواری کرد که هنرمندان یزدی این همایش را جدی گرفته و حضور پررنگی داشته باشند.

گفتنی است همایش آب و تراب ۲۵ شهریورماه هم‌زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان در ۴ رشته‌ی هنری مختلف در شهر یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر