menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز

جشنواره فرهنگی و هنری نمایش طنز کوتاه در سنقروکلیایی برگزار می شود

جشنواره نمایش طنز کوتاه به‌ مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با همکاری نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جشنواره طنز کوتاه با عنوان نمایش طنز کوتاه به‌همت نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی برگزار می‌شود.

این جشنواره فرهنگی و هنری به‌مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار هنری خویش را به دفتر انجمن نمایش شهرستان سنقروکلیایی تحویل بدهند.

دفتر انجمن نمایش شهرستان سنقروکلیایی واقع در شهرک شهرداری این شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ دهم دی ماه سال‌جاری اعلام شده است.

علاقه‌مندان و هنرمندان برای شرکت در جشنواره فرهنگی و هنری نمایش طنز کوتاه می‌توانند سه نسخه از نمایش‌نامه خویش را ارائه کرده و برای شرکت در رقابت تعیین نفرات برتر در جشنواره یاد شده حضور پیدا کنند که در پایان جوایزی به نفرات برتر جوایز تعلق می‌گیرد.

کمک به شکوفایی و کشف استعدادهای هنری هنرمندان و جوانان شهرستان سنقروکلیایی، تولید آثار فاخر، جبران کاستی‌های فنی و ابزار و امکانات، آموزش اصول و شیوه‌های نوین هنری به هنرمندان و ایجاد انسجام برای ارتباط هنرمندان با یکدیگر از جمله اهداف جشنواره مذکور بیان شده است.

گفتنی است، شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ پرسش‌های خویش می‌توانند با شماره تلفن ۴۸۴۲۹۵۲۹ تماس حاصل کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر