menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جدیدترین اثر علیرضا لبش با نام «بوطیقای شیطان» منتشر شد

«بوطیقای شیطان»، «عکس خصوصی»، «پیاده‌روهای پارک لاله»، «این تنهایی لعنتی» و «چین خوردگی»، نام پنج عنوان کتاب داستان ایرانی است که در روزهای گذشته توسط انتشارات هیلا منتشر شده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات هیلا اقدام به انتشار پنج داستان ایرانی با عناوین «بوطیقای شیطان»، اثر علیرضا لبش، «عکس خصوصی»، اثر علیرضا رحیمی‌نژاد، «پیاده‌روهای پارک لاله»، اثر رویا هدایتی، «این تنهایی لعنتی»، اثر فوژان برقیان و «چین خوردگی» اثر هادی معصوم دوست کرده است که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

«بوطیقای شیطان»
مجموعه داستان «بوطیقای شیطان»، جدیدترین اثر علیرضا لبش است که در ۹۵ صفحه، شمارگان ۹۹۰ نسخه و به‌بهای ۶ هزار تومان توسط انتشارات هیلا منتشر شده است.

این کتاب از هفت داستان تشکیل شده است که «ایوب پرنده»، «حلول روح»، «ظهر مردگان»، «حضور مرگ»، «بوطیقای شیطان»، «هبوط اشیا» و «گربه شلوارپوش» نام این داستان‌هاست.

علیرضا لبش، شاعر، نویسنده و طنزپرداز است که در مطبوعات و خبرگزاری‌های مختلف فعالیت می‌کند. او در برنامه‌های رادیو و تلویزیون به‌عنوان طنزپرداز و مجری فعالیت دارد و توانسته جایزه‌های معتبری را در جشنواره‌های ادبی کسب کند. «خنده در مراسم تدفین»، انتشارات سوره مهر، «کافه خنده»، انتشارات سوره مهر، «کبریت کم خطر»، انتشارات سوره مهر، «کافه عشقه»، انتشارات مروارید، «مرثیه ای برای گمگشتگی»، انتشارت دفتر شعر جوان، «نسکافه‌های بعد از ظهر»، انتشارات فصل پنجم، «لاف تو شک»، کتاب نشر و «بی سرو ته» نشر قاف، عنوان برخی از آثار این نویسنده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر