menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

افتتاح باشگاه شعر طنز کندو در خانه فرهنگ تهرانسر

باشگاه شعر طنز کندو 14 دی‌ماه 93 با حضور همایون حسینیان، رضا رفیع و دیگر شاعران طنزپرداز در خانه فرهنگ تهرانسر آغاز به کار کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، مراسم افتتاحیه باشگاه شعر طنز کندو با حضور پیشکسوتان و فعالان عرصه شعر طنز، مسئولان فرهنگی و هنری منطقه و جمعی از اهالی منطقه در کتابخانه علامه حزین لاهیجی در خانه فرهنگ تهرانسر برگزار شد.

مراسم طنزگونه این باشگاه با اجرای همایون حسینیان از پیشکسوتان حوزه شعر طنز آغاز شد. نمایش کلیپ برگزیده مجموعه آثار زنده‌یاد مرتضی احمدی که خود از فعالان عرصه طنز در رادیو و تلویزیون و سینما بوده است، از دیگر بخش‌های این برنامه بود. رضا رفیع شاعر طنزپرداز از مهمانان این مراسم بود که به خواندن شعر طنز پرداخت. صابر قدیمی، مهدی استاداحمد و سعید طلایی از دیگر شاعرانی بودند که در این مراسم شعر طنز خواندند.

اجرای نمایش‌نامه طنز گروه هنری بچه‌های تهرون که عضو کلاس‌های آموزشی نمایشنامه‌نویسی خانه فرهنگ تهرانسر هستند از دیگر برنامه‌ها بود. سعید نوروزی هم که از کاریکاتوریست‌های مطبوعات است با اهدای تابلو کاریکاتور صادق کرمیان، مدیریت فرهنگی و هنری منطقه 21، از راه‌اندازی باشگاه شعر طنز کندو تشکر کرد.

در حاشیه این مراسم، رضا رفیع گفت: خوشحالم در جمعی حضور پیدا کردم که سراسر صمیمت و شادی بود. با وجود کوچکی فضای مراسم افتتاح باشگاه اما مردم حضور پررنگی داشتند و در سالن جای سوزن انداختن نبود. همین موضوع دلگرمی بزرگی برای ماست که شهروندان تهرانی تا این اندازه برای برنامه‌های فرهنگی و شاد وقت و انرژی صرف می‌کنند. مسئولان برپایی مراسم هم با جمع کردن فعالان عرصه شعر طنز و برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح در این مراسم سهم عمده‌ای در افزایش سرانه خنده اهالی داشتند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر