menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

استخدامی ها و عملیات پشت بام در بجنورد

کارگردان سینمایی در خراسان شمالی گفت: در سال ۹۳، ۲ فیلم سینمایی با نام های “استخدامی ها” و “عملیات پشت بام” در ژانر طنز اجتماعی در بجنورد ضبط و ساخته می شود.
محمد بکرانی اظهار کرد: فیلمبرداری دو فیلم سینمایی، همزمان در نیمه دوم فروردین 93 در بجنوردآغاز و پیش بینی می شود این عملیات 2 ماه طول بکشد.

نویسنده و کارگردان یکی از فیلم ها با عنوان” استخدامی ها” گفت: دراین فیلم 79 نقش وجود دارد و 9 بازیگر کشوری و قریب به 70 نفر بازیگر استانی در آن به ایفای نقش می پردازند.

بکرانی افزود: انتظار می رفت فیلمبرداری این فیلم آذر ماه امسال انجام شود که به سبب عدم مساعدت هوا و شرایط جوی ناپایدار، این اقدام به فروردین 93 موکول شد. بکرانی تاکید کرد: اگر حمایت های لازم از فیلمسازان و بازیگران در استان انجام شود با توجه به وجود ظرفیت‌های لازم، این استان در مدت 2 سال به یکی از قطب های برتر فیلمسازی در کشور تبدیل می شود.

بجنورد

رضا پژواک کارگردان فیلم “عملیات پشت بام” که اخیرا کارگردانی فیلم “رمز هفتم” را در مشهد به پایان رسانده است نیز گفت: این فیلم با ژانر طنز اجتماعی خود به حمایت از تولید و اقتصاد کشور و همچنین ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی می پردازد.

وی با گلایه از عدم همکاری فرهنگ وارشاد استان اظهار کرد: متاسفانه حمایت های کافی از فیلمسازان در بجنورد انجام نمی شود و این کار، از علل کمبود فیلم های تولیدی در این استان به حساب می شود.

تسنیم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر