menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آیتم‌های استند آپ کمدی و پانتومیم در برنامه تلویزیونی «بدون توقف»

آیتم‌های استندآپ کمدی و پانتومیم برنامه تلویزیونی «بدون توقف» محصول شبکه دو سیما مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و این برنامه از امروز اول اسفند با روندی متفاوت پخش می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، برنامه ترکیبی «بدون توقف» که برای گروه سنی نوجوان ساخته شده و از هفته پیش روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه دو می رود با شیوه ای نوین و غیر مستقیم مبحث انتخابات را مورد توجه مخاطبان نوجوانش قرار می دهد و این برنامه از امروز ۱ اسفند ماه با روندی متفاوت روی آنتن می رود.

این برنامه تا ۵ اسفند از شبکه دو سیما پخش می شود و انتخابات را از زوایای دید مختلف با زبان غیر مستقیم بازگو می کند. طی یک هفته ای که از پخش «بدون توقف» می گذرد از آیتم های استندآپ کمدی و پانتومیم بیش از سایر بخش ها استقبال شده و از نظر نوجوانان آیتم گفتگوی کارشناسی چنگی به دل نزد به همین دلیل دست اندرکاران این اثر در قسمت های بعدی تغییراتی در فرم ایجاد کردند.

در بخش استندآپ کمدی ابتدا قرار بود بازیگران نوجوان هنرنمایی کنند و این اتفاق در دو قسمت اول رخ داد و با استقبال رو به رو شد اما عوامل «بدون توقف» تصمیم گرفتند استعداد مخاطبان خود را نیز در این برنامه محک بزنند بر این اساس نوجوانانی از سراسر کشور مهمان برنامه شدند تا به عنوان نماینده ای از سایر مخاطبان روی آنتن تلویزیون توانایی های شان را محک بزنند.

برنامه بدون توقف

پانتومیم بخش اصلی و پرمخاطب این مجموعه محسوب می شود که مشابه آن تا کنون در تلویزیون اجرا نشده و به این صورت است که فردی با لهجه اصفهانی به صحنه می آید و حین اجرای پانتومیم با مجری برنامه وارد دیالوگ می شود. غالب پیامک هایی که این برنامه دریافت می کند پاسخ به موضوع پانتومیم است و در نهایت کسی که درست ترین حدس را بزند از طرف برنامه در قسمت آخر جایزه ای به او تعلق می گیرد.

بخش کارشناسی که اولین بار به مدت ۷ دقیقه روی آنتن رفت بیشترین پیامک های منفی را دریافت کرد و به این خاطر بود که طبعا نوجوانان خیلی از مباحث کارشناسی خوش شان نمی آید. این بخش از قسمت دوم تا پنجم روی آنتن نرفت اما از امروز شنبه روندی نو در قالب گفتگومحور تدارک دیده شده تا کارشناسان در بخش کوتاه دو دقیقه ای به بیان نکاتی قابل اعتنا برای نوجوانان بپردازند.

یکی دیگر از بخش های مورد توجه گزارش است. نوجوانانی که در کل کشور با این برنامه در ارتباطند می توانند گزارش هایی با موضوعات مطرح شده از طرف برنامه را با تلفن های همراه یا دوربین های شان بگیرند خودشان تدوین کنند و برای برنامه بفرستند.

پلاتو مجری و آیتم خاطره لبخند دیگر بخش های برنامه است. در بخش دوم مردم با حضور در استودیو از دوران نوجوانی خودشان می گویند و در قسمت آخر هم گلچینی از آیتم های مورد قبول مردم پخش می شود.

«بدون توقف» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه کنندگی اشکان حاجی عبدالهی و اجرای محسن قره شیخلو و محیا نورانی تا ۵ اسفند روی آنتن می رود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر