menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رادیو صبا

جنگ رادیویی «شکر پنیر» روی آنتن رادیو صبا

جنگ رادیویی «شکر پنیر» با بخش‎های متنوعی از جمله موسیقی‌های سنتی، فولکلوریک و محلی و طنزهایی با موضوعات ورزشی، اجتماعی و خانوادگی روی آنتن می‌رود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، جنگ رادیویی «شکر پنیر» با رویکرد تفریحی سرگرمی است و در هر قسمت به یک موضوع خاص فرهنگی، اجتماعی و هنری می‌پردازد. این برنامه ۶۰ دقیقه‌ای با آیتم‌های کوتاه ۲ تا ۳ دقیقه‌ای سرشار از پیام‌های مختلف در زمینه‌­های ورزشی، تغذیه و خانوادگی است.

فریدون ارکانی، تهیه‌کننده و سردبیر برنامه «شکر پنیر»، این برنامه را سرشار از طنز آهنگ، موسیقی­‌های سنتی، فولکلوریک و محلی و طنزهایی با موضوعات ورزشی، اجتماعی و خانوادگی معرفی می‌­کند.

این برنامه با اجرای داوود حیدری و نگین خواجه‌نصیر سعی دارد اوقات خوشی را برای روزهای تعطیل شنوندگان رادیو صبا رقم بزند. به گفته خواجه نصیر در این برنامه دید طنز وجود دارد و می‌خواهند بگویند افراط و تفریط در هیچ کاری خوب نیست. در این برنامه خانوادگی همه عوامل سعی دارند با ارائه یک برنامه خوب و شاد مردم را بخندانند.

برنامه «شکر پنیر» با بازیگری فرانک رفیعی­تاری، مونا صفی، نگین خواجه‌­نصیر و سعید محبی هر جمعه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و تکرار آن پنجشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۰ از رادیو صبا پخش می‌­شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر