menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

یک چشم به هم زدن

ابراهیم رها با یک چشم به هم زدن آمد

تازه‌ترین اثر ابراهیم رها با عنوان «یک چشم به هم زدن» منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، ابراهیم رها نویسنده و طنزپرداز، تازه‌ترین اثر داستانی خود را در قالب یک فیلم‌نامه طنز با عنوان «یک چشم بر هم زدن» از سوی انتشارات مروارید منتشر کرد.

رها درباره این کتاب عنوان داشته است: یک چشم بر هم زدن یکجور شعبده‌بازی‌است، فیلم نامه است و در عین حال چشم‌بندی و شعبده هم هست. مربوط به آن وقت‌هایی است که آدم ذهنش جرقه می‌زند. در واقع در این کتاب ذهن من دهد و برق زده. این فیلم نامه از آن فیلم‌نامه‌ها که خواندید یا فیلمشان را دیده‌اید حسابش جداست.

یک چشم به هم زدن

داستان این فیلم‌نامه با روایت بخش‌های از زندگی یک مرد پیوند خورده است. مردی که در زندگی خود تناقض‌های متعددی را می‌بیند و واکنش وی نیز به آنها به طور عمده حاکی از همین سردرگمی است.

نویسنده در واقع در این کتاب تلاش داشته تا در قالب طنزی تلخ، برخی از واقعیات و صفات عجیب و نیز رفتارهای نابه‌هنجار اجتماعی را به مخاطب بازنمایی کند.

ابراهیم رها پیش از این در کتاب «چقدر ما خوبیم» که از سوی نشر مروارید منتشر شد، این شیوه از نگارش را در قالب نگارش مقاله‌‌هایی کوچک تجربه کرده است.

از دیگر آثار وی نیز می‌توان به نگاتیو، شب نشینی در جهنم، دو قطعه عکس ۶ در ۴، چسب زخم، شرلوک هولمز خالی نبند، پایان، کفترون، فرهنگت منو کشته، عزاداری و چند نامه به ریمیدیوس اشاره کرد.

کتاب «یک چشم بر هم زدن» در ۷۲ صفحه با قیمت ۶ هزار تومان منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر