menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کارگاه مشترک کاریکاتوریست‌های یزد و اصفهان در حمایت از زلزله‌زدگان غرب کشور

رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری کارگاه خلق کاریکاتور با موضوع «مدیریت بحران و حوادث» به منظور همدردی با زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه در یزد خبر داد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: رئیس حوزه هنری یزد گفت: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری برای مناطق زلزله‌زده غرب کشور، جمعی از هنرمندان کاریکاتوریست استان‌های یزد و اصفهان با حضور در کارگاه خلق کاریکاتور با موضوع مدیریت بحران و حوادث طبیعی به ویژه زلزله با سانحه دیدگان این حادثه دلخراش ابرازی همدردی می‌کنند.
محمدصادق کوچک‌زاده حمایت همه جانبه و همدردی و همدلی با سانحه دیدگان حوادث به ویژه کودکان و اقشار آسیب‌پذیر را وظیفه همگان به خصوص هنرمندان عنوان کرد و اظهار داشت: هدف ما این است که آثار تولیدی کارگاه پس از برپایی نمایشگاه به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه به فروش برسد.
وی حوادث، آگاهی از مخاطرات، ارتقای تاب آوری جامعه در بحران‌، ترویج فرهنگ ایمنی، کاهش خطرپذیری بلایای طبیعی، افزایش امید، مدیریت بحران و رفتار انسان‌ها در بحران را از مهمترین محورهای خلق اثر در این ورک شاپ دو روزه برشمرد.

این مقام مسئول با اشاره به حضور پیام پورفلاح؛ مدیر خانه کاریکاتور اصفهان و ۲۰ کارتونیست فعال دو استان در این کارگاه افزود: این کارگاه نتیجه نشست مشترک مسئولان هنرهای تجسمی استان‌های همجوار در سال‌جاری بوده که امیدواریم در سایر رشته‌های هنری و ادبی نیز بیش از پیش این تعامل، هم‌اندیشی و کارگاه تولید اثر به صورت مشترک ایجاد گردد.
وی ادامه داد: در این کارگاه هنرمندان با تازه‌ترین شیوه‌های سوژه‌یابی، ایده پردازی و تکنیک‌های اجرا و خلق کاریکاتور بیشتر آشنا می‌شوند.
رئیس حوزه هنری استان با بیان اینکه این کارگاه از برنامه‌های جنبی نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه «امید» است که دی‌ماه امسال به میزبانی یزد برگزار می‌شود، اظهار داشت: آثار تولیدی کارگاه علاوه بر یزد در استان‌های مختلف نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.
این کارگاه با همکاری سازمان مدیریت بحران کشور، اداره کل مدیریت بحران استان یزد و حوزه‌های هنری یزد و اصفهان صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۹ و ۱۰ آذرماه در محل نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر