menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کیومرث مرزبان : طنز تنها چیزی است که در آن محدودیتی وجود ندارد

ورکشاپ “رویاپردازی” در قالب یک کارگاه تعاملی و همراه با فعالیت‌های عملی، با حضور کیومرث مرزبان، نویسنده و طنزپرداز محبوب ایرانی، در محل مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از سرویس بازار ایسنا، کیومرث مرزبان، در این ورکشاپ که در مدرسه اینورس برگزار شد، تعریف خود از خلاقیت را استفاده درست و جسورانه از قابلیت‌های ذهن بیان کرد و سرچشمه رویا و خلاقیت را جسارت انسان‌ها معرفی کرد.

وی افزود که اگر جسارت نباشد، نه خلاقیت امکان‌پذیر است و نه رویاپردازی. چیزی که مرا در انتهای این ورکشاپ خوشحال می‌کند، “انگیزه‌ گرفتن” شرکت‌کنندگان است. موردی که از ابتدا هدف شکل‌گیری این ورکشاپ بوده است. تمرین رویاپردازی در کنار انگیزه، به انسان جسارت می‌دهد و ترکیب جسارت و رویاپردازی کمک می‌کند تا انسان راحت‌تر و سریع‌تر به اهداف خود برسد.

مرزبان در رابطه با ارتباط رویاپردازی و خلاقیت گفت: رویاپردازی به ما کمک می‌کند که ذهن‌ خود را بازتر کنیم و خلاقیت کمک می‌کند تا از ذهن بازمان بهتر و درست‌تر استفاده کنیم.

نویسنده و طنزپرداز ایرانی، طنز را نگاهی اکستریم لانگ-شات به مسائل روزمره عنوان کرد و از طنز به عنوان تنها چیزی که در آن محدودیتی وجود ندارد، یاد کرد.

کیومرث مرزبان هم‌اکنون درحال نگارش کتابی با عنوان “خواب خوب خوب” و نگارش نمایشنامه‌ای با نام “ته خیار” است.

وی نویسنده کتاب‌های”عزیزجان”، “خام بودم، پخته شدم، بلکه پسندیده شدم” و “از تو همین یکدانه را داشتم” نیز است.

انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر