menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز ‘زود باش؛ تند باش’ در فریدن به روی صحنه رفت

نمایش ‘ زود باش؛ تند باش’ کاری از گروه هنری نگاه روز یکشنبه در فریدن به روی صحنه رفت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، این تئاتر به نویسندگی و کارگردانی سید میثم عبداللهی تا ۲۴ خرداد در مجتمع فرهنگی هنری کوثر شهر داران اجرا می شود.
‘زود باش، تند باش’ در مدت ۸۰ دقیقه با مضمونی طنز؛ روایتگر خودخواهی و بی عدالتی انسان هاست که آثار آن از محیط کوچک خانه تا گستره جامعه را در بر می گیرد که این خصیصه در نهایت موجب ظهور ناهنجاری هایی همچون طلاق، بیکاری، افسردگی، دورغگویی و تزویر در بین انسان ها می شود.
محمد نادری، حبیب رمضانی، سید میثم عبداللهی، محسن باقری، داود کیانی، صابر بدیعی، نرگس مقصودی و مائده فتحی، در این اثر هنرنمایی می کنند.

سید میثم عبداللهی کارگردان تئاتر’ زود باش، تند باش’ انگیزه خود از ساخت این نمایش را افزایش نشاط و آگاهی بین شهروندان عنوان کرد و به ایرنا گفت: در شرایط جامعه امروز؛ بهره گیری از لطافت طنز و تاثیرگذاری هنر در آگاهی بخشی و القای ارزش ها به مردم بیشتر از سایر روش ها کارایی خواهد داشت.
وی افزود: افراد به طور معمول به طور فطری با هنر بیشتر ارتباط برقرار می کنند؛ بنابراین می توان از این ظرفیت برای آگاهی، آموزش و ارزش آفرینی بهره برد.
این کارگردان با بیان این که کاربردی کردن هنر؛ نیازمند تغییر نگرش به این حوزه است، افزود: در این میان حمایت مردم و مسئولان از هنرمندان و اعتماد به فعالان این حوزه گام بزرگی در راستای اعتلای هنر است.
عبداللهی با ابراز خرسندی از روحیه مشارکت و همدلی دست اندرکاران و حامیان این تئاترافزود: هنر نمایش در فریدن همانند طفل نوپایی است که نیازمند مراقبت، توجه و حمایت مستمر است.
انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر