menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طحانیان-نمایشگاه پستونک پادشاه

نمایشگاه آثار کاریکاتور ابوالقاسم طحانیان با عنوان پستونک پادشاه افتتاح شد

به گزارش شیرین طنز، به نقل از فکرشهر – اسماء بوستانی: آیین افتتاح دهمین نمایشگاه آثار هنری هنرمند برازجانی ابوالقاسم طحانیان با عنوان پستونک پادشاه، ۶ اسفند ماه ۹۶ در سازمان تبلیغات اسلامی شهر برازجان با حضور مسئولین و علاقه مندان افتتاح شد.

ابوالقاسم طحانیان در گفتگو با فکرشهر، تعداد آثار موجود در نمایشگاه را ۵۰ اثر عنوان داشت و افزود: این نمایشگاه انفرادی بوده و شامل آثاری می شود که در جشنواره های ملی و بین المللی با موضوعات مختلف به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۳ شروع به آماده کردن اثر برای این نمایشگاه شدم و حدود ۲۰ روز پیش آخرین اثر را به پایان رساندم.

طحانیان اضافه کرد: آثار نمایشگاه بیشتر با موضوعات اجتماعی و خصوصا شهری است که به مسائلی مانند ترافیک، بوق زدن ممنوع و… اشاره دارد.

کاریکاتوریست برازجانی علت نامگذاری نمایشگاه به اسم پستونک پادشاه را فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر این که: ولیعهد عربستان دهانش بوی شیر می دهد، عنوان داشت و افزود: از اینجایی که رهبر ما گفت من نیز این جمله را برای نامگذاری این نمایشگاه انتخاب کردم که آری ولیعهد عربستان دهانش بوی شیر می دهد.

طحانیان در پایان گفت: از انجمن هنرهای تجسمی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان، شهرداری برازجان، کمیسیون امور بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر برازجان و همه مجموعه هایی که با بنده در برپایی این نمایشگاه همکاری کردند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر