menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انیمیشن لوپتو

نسخه اولیه انیمیشن «لوپتو» تحویل جشنواره فیلم فجر شد

محمدحسین صادقی تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «لوپتو» از تحویل نسخه اولیه این پویانمایی که در مراحل آخر صداگذاری و میکس است به دبیرخانه سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش شیرین طنز ، محمدحسین صادقی تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «لوپتو» به سوره سینما گفت: ما نسخه اولیه انیمیشن را با موسیقی تحویل دبیرخانه سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر دادیم .

وی افزود : انیمیشن در مراحل آخر صداگذاری و میکس است و نهایتا تا چند روز آینده نسخه نهایی DCP آماده می شود .

وی توضیح داد: ترانه های این انیمیشن را هومن شاهی و امیرعلی بهادری خواندند و برای موسیقی اثر سعی کردیم مانند سایر بخش ها از هنرمندان بومی استفاده کنیم و نوازندگانی از کرمان برای ضبط موسیقی به تهران آمدند.

وی تکمیل کرد : همچنین قطعاتی از موسیقی اثر را «پیام آزادی» از نوزاندگان ایرانی مقیم آلمان برایمان فرستادند و میکس و ضبط آن با مهرداد اسماعیلی بوده است .

صادقی عنوان کرد : صداگذاری «لوپتو» در حال انجام در استودیو صداگذاری «هام» به سرپرستی آرش قاسمی است.

«لوپتو» علاوه بر اینکه داستان و روایت جذابی دارد به لحاظ تکنیکی هم به اذعان اهالی فن خیلی یکدست و یک پارچه است و به نسبت بضاعت سینمای انیمیشن ایران در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

انیمیشن «لوپتو» مملو از شخصیت های بومی، معماری ایرانی و فرهنگ خانوادگی ایرانی است و همه این موارد در بستر یک داستان مفرح و جذاب برای مخاطبان به نمایش در می آیند تا در قالب یک انیمیشن سرگرم کننده شاهد اصالت و ریشه های فرهنگی کشور عزیزمان باشیم و همچنین بتوانیم در عرصه بین المللی نیز یک دنیای جدید پیش روی تماشاگران قرار دهیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر