menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نازنین مهیمنی

نازنین مهیمنی میهمان برنامه‌ی طنز رادیو صبا می‌شود

رادیو صبا در برنامه «نقل نقلستان» با “نازنین مهیمنی” مجری-بازیگر برنامه های طنز گفت وگو می‌کند.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه گفت وگو محور “نقل نقلستان” با رویکرد معرفی چهره های فعال در حوزه طنز روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷:۰۰پخش میشود.

این برنامه روز دوشنبه ۲۱ بهمن با “نازنین مهیمنی “مجری-بازیگر درباره تجربه بازیگری و اجرای طنز در رادیو صحبت می‌کند.

وی در بسیاری از برنامه های رادیو به عنوان مجری و بازیگر حضور داشته است که از میان آنها می‌توان به جنگ شاد و عصرگاهی “عصر صبا” و “صبا چی میگه” در رادیو صبا اشاره کرد.

برنامه”نقل نقلستان” به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی و با اجرای مهدی فرج اللهی روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش میشود.

مجری برنامه «عصر صبا»

نازنین مهیمنی مجری برنامه «عصر صبا» که در رادیو صبا پخش می‌شود قبلا به خبرنگار مهر گفته بود : خدا را شکر مردم رادیو صبا را دنبال می‌کنند و حتی درباره تیپ هایی که اجرا می‌کنیم نظر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این شبکه از روستاهای دورافتاده هم مخاطب دارد، اظهار کرد: وقتی پیامک های مردم را می‌خوانیم حال ما خیلی خوب می‌شود. مردم از اقصا نقاط ایران و از روستاهای دورافتاده پیام می دهند و حتی ما مجریان را با نام خودمان و یا با نام تیپ هایی که بازی می کنیم خطاب قرار می دهند و این بسیار لذتبخش است.

مهیمنی درباره ویژگی های اجرا در این شبکه گفت: مخاطب از ما کارهای ویژه ای را انتظار دارد و البته کار ما هم جمعی است‌ و موفقیت برنامه حاصل کار یک تیم است نه یک فرد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه های رادیو ایران نیز حضور دارد، گفت: برای گفتن تیپ های مختلف در برنامه های رادیو به مردم مراجعه می‌کنیم و تیپ های خود را از میان مردم انتخاب می‌کنیم به طور مثال من یک بار حدود ۴۰ دقیقه دنبال خانمی میانسال بودم که با لحن خاصی حرف می‌زد و می خواستم صدای او را ضبط کنم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر