menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محفل طنز دگرخند

ماهنامه طنز سه‌نقطه در دگرخند ۱۶۴ نقد می‌شود

ماهنامه طنز سه‌نقطه با حضور استادان روزنامه‌نگاری و نویسندگان مطرح طنز کشور در برنامه دگرخند در حوزه هنری نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، در صد شصت و چهارمین برنامه دگرخند که بعد از گذشت نزدیک به دو سال، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت حضوری در حوزه هنری برگزار می‌شود، استادان پروفسور مهدی محسنیان‌راد، علی‌اکبر قاضی‌زاده، دکتر اسماعیل امینی، هادی مقدم‌دوست و احسان عبدی‌پور درباره طنز مطبوعاتی و مجله سه‌نقطه به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

سخنران اصلی این نشست پروفسور مهدی محسنیان‌راد است که درباره «نظام معنایی ارتباط‌گیران مطبوعات طنز ایران» صحبت می‌کنند.

در ابتدای این برنامه که عنوان «طنز مطبوعاتی، مطبوعات طنز و ماهنامه سه‌نقطه» دارد؛ امید مهدی‌نژاد مدیرمسوول مجله سه‌نقطه از شکل‌گیری و فعالیت‌های سه‌نقطه خواهد گفت.

در انتها نیز مریم حسن‌نژاد، فاطمه فهیمی، سیدمحمد صاحبی و رضا سعیدی ورنوسفادرانی، طنزپردازان خوب و خوش‌ذوق ماهنامه سه نقطه آثار طنز خود را می‌خوانند.

صد و شصت و چهارمین برنامه دگرخند با اجرای مهدی فرج‌اللهی و توسط دفتر طنز حوزه هنری، سه‌شنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ در سالن مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، سالن مهر برگزار خواهد شد.

ورود برای عموم علاقه‌مندان به این برنامه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی رایگان و آزاد است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر