menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ژاله یوسفی نژاد کارتونیست کردستانی

عنوان سوم جشنواره کارتون قبرس به کارتونیست کردستانی رسید

عنوان سوم نهمین جشنواره بین‌المللی کارتون کشور قبرس که با حضور ۶۲ کشور جهان برگزار شد، به ژاله یوسفی کارتونیست کردستانی رسید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری شبستان در کردستان، ژاله یوسفی نژاد کارتونیست کردستانی و عضو خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان با اثر “زیتون”عنوان سوم نهمین جشنواره بین‌المللی کارتون کشور قبرس را از آن خود کرد.

این کارتونیست کردستانی بیان کرد: اثر وی یکی از ۸۸۷ اثر ارسالی از ۲۸۹ هنرمند کارتونیستی بود که از ۶۲ کشور جهان آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند.

ژاله یوسفی اعلام کرد: چاپ بیش از ۳۰ اثر تصویرسازی در مطبوعات استان و کشور، برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی، شرکت دربیش از ۸۰ جشنواره و نمایشگاه گروهی کاریکاتوردر داخل و خارج از کشور از موفقیت‌های وی به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: همچنین کسب ۲۰ عنوان برتر از جشنواره‌های داخلی و خارجی، چاپ چند اثر تصویرسازی در کتاب گرافیک بابان ۲، تصویرسازی برای چند کتاب کودک، از دیگرموفقیت‌های وی هستند.

نهمین جشنواره بین‌المللی کارتون کشور قبرس

نهمین جشنواره بین‌المللی کارتون کشور قبرس با داوری نیدیا گونگوردو، سهران گازی اوغلو، درمان آتیک، موسی کایرا، سلان سلیشیاک و حسین چاکمک انجام شد.

این جشنواره در ۲ بخش موضوعی وآزاد برگزار شد که در بخش موضوعی با محوریت زیتون موضوع‌هایی چون” زیتون و زمان، زیتون و تاریخ، زیتون و اساطیر، زیتون و فناوری، زیتون و قبرس، زیتون و زندگی، زیتون و صلح، زیتون و جنگ، زیتون و سلامتی، زیتون و زن، زیتون و مرد، زیتون و کودک، روغن زیتون، شاخه زیتون، درخت زیتون، مزایای زیتون و روغن زیتون” عنوان شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره با توجه به شیوع ویروس کرونا یک نمایشگاه از آثار برتر در کشور قبرس برگزار و جوایز برگزیدگان این دوره در مراسمی که یک سال بعد برگزار می‌شود به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

ژاله یوسفی نژاد متولد ۱۳۶۶ سنندج، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک محیطی، فعالیت حرفه‌ایی خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر