menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کاریکاتور حملات پاریس

طنز : چگونه با فرانسه همدردی کنیم؟

رضا احسان‌پور :
طی روزهای اخیر، هموطنان همیشه در صحنه و همیشه همدرد ما، ضمن احساس وظیفه، به انواع مختلف همدردی با دولت و ملت فرانسه پرداختند. در ادامه چند پیشنهاد برای ابراز همدردی هر چه بیشتر و بیشتر، اشاره می شود:

1- تماس تلفنی:

کد فرانسه را بگیرید و بصورت تصادفی یک شماره را شماره گیری نمایید. بهرحال یک بنده خدایی گوشی را بر می دارد. کافی به زبان فرانسوی به او تسلیت بگویید و در پایان ضمن محکومیت اقدام تروریستی، از عشق و علاقه وافر خود به پاریس و برج ایفل برای او صحبت کنید.

2- سفر به فرانسه:

نه ارسال پیامک، نه تماس تلفنی و نه ارسال ایمیل و … هیچ کدام از این ها اثرگذاری ابراز همدردی و تسلیت گفتن حضوری را ندارند. لذا با تجمع روبروی سفارت فرانسه و یا تجمع روبروی وزارت امور خارجه از آنها بخواهید که شما را به عنوان سفیر ابراز همدردی به فرانسه اعزام کنند تا از نزدیک به همدردی بپردازید.

کاریکاتور حملات پاریس

3- حمله به داعش:

از آنجایی که شاید برای همه مقدور و ممکن نباشد که به داعش حمله کنند، لذا پیشنهاد می شود با توجه به تجربه های موفق در حمله به صفحه فیسبوک لیونل مسی (فوتبالیست آرژانتینی) و حمله های مشابه، به صفحه فیسبوک سران و اعضا داعش حمله کنیم و برای آنها استیکرهای مستهجن (از جمله بوس، قلب تیرخورده و …) بفرستیم.

4- کمک مالی به فرانسه:

تمامی محصولاتی که به نوعی فرانسوی محسوب می شوند را خریداری و مصرف کنیم تا به نوعی به فرانسه از طرق غیر مستقیم، کمک مالی کرده باشیم. محصولاتی مانند سس فرانسوی، پنیر فرانسوی، نان فرانسوی، کلاه فرانسوی و …

5- استفاده عکس پروفایل:

یکی از موثرترین روش ها استفاده از پتانسیل بالا و کشف نشده ی عکس پروفایل شبکه های اجتماعی (یا همان آواتار) است. از آنجایی که فرانسوی های داغدار حتما به فیسبوک ما ایرانی ها سر می زنند و از مطالب ما استفاده و با اجازه، مطالب ما را شیر می کنند، لذا تغییر تصویر پروفایل به پرچم فرانسه و یا برج ایفل مسلما در کاهش درد و غم آنها موثر است و نوع دوستی ما را نشان می دهد.
منبع : سرویس اجتماعی فردا نیوز

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر