menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طنزپردازان یزدی با دیابت به قند شکن سیزدهم می روند

رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری سیزدهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «سبک زندگی‌ـ‌سلامت (تغذیه و دیابت)»، پنجم اردیبهشت در این شهر خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: محمدصادق کوچک‌زاده گفت: سیزدهمین محفل ماهانه طنز «قندشکن» از سری برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور دکتر محمد نظری‌ ندوشن شاعر مطرح طنز کشور و جمعی از چهره‌های شاخص طنز استان در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.
وی افزود: در این محفل طنزپردازان، شاعران و نویسندگان آثار نثر و اشعار طنز با موضوع «سبک زندگی، سلامت (تغذیه و دیابت)» برای حاضران قرائت می‌کنند.
رئیس حوزه هنری یزد ادامه داد: در پایان برنامه به آثار برتر حوزه شعر و نثر از نگاه مهمان ویژه و کارشناس برنامه جوایزی اهدا خواهد شد.
وی معرفی کتاب، برپایی نمایشگاه کتاب طنز و مسابقه بداهه‌سرایی را از دیگر برنامه‌های این محفل عنوان کرد.

این مقام مسئول ضمن دعوت از عموم مردم به ویژه شاعران و طنزپردازان جوان و پیشکسوت برای حضور در این محفل خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای ارائه در محافل ماهانه طنز «قندشکن» به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای آگاهی از اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند.
این محفل شاد و شیرین، با همکاری حوزه هنری استان و مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد، چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰ در نارنجستان هنر حوزه هنری پذیرای اهالی قلم و علاقه‌مندان خواهد بود.
یادآور می‌شود: محافل طنز «قندشکن» اولین چهارشنبه هر ماه در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و حضور عموم علاقه‌مندان در آن آزاد است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر