menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سریال طنز رضا ایرانمنش

سریال رضا ایرانمنش با ژانر طنز دفاع مقدس تولید می‌شود

رضا ایرانمنش؛ بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر پس از یک دوره دوری از کار هنری، با کارگردانی سریال «سپهسالار» به حرفه خود برمی‌گردد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایلنا، سریال «سپهسالار» جدیدترین کار رضا ایرانمنش پس از فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «مردان آسمانی»، «پلاک‌های نایاب»، «فراموشی»، «فرزند پارس» و… در قامت کارگردان است که قرار است در ۲۶ قسمت تولید شود.

این هنرمند باسابقه از سال‌ها پیش سناریوی سریال «سپهسالار» را نوشته و اکنون بعد از سال‌ها قصد دارد با تولید آن به عرصه کارگردانی برگردد.

پیش‌تولید این سریال که در فضای طنز و در ژانر اجتماعی و دفاع‌مقدس نوشته شده، از چندی پیش آغاز و قرار است از اواسط اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مقابل دوربین برود.

گفتنی است «سپهسالار» به کارگردانی رضا ایرانمنش و تهیه‌کنندگی فرزاد فتحی در شهرهایی چون تهران، کرمان، شیراز و اهواز تصویربرداری خواهد شد.

ماجرای خواب ۶۰۰میلیون تومانی رضا ایرانمنش

 

معرفی رضا ایرانمنش

به گزارش شیرین طنز، به نقل از نمناک، رضا ایرانمنش ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۴۶ در جیرفت کرمان متولد شد. او مدرک فوق لیسانس کارگردانی خود را از دانشگاه تربیت معلم دریافت کرده است.

ایرانمنش در بیش از ۶۰ فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته است. در سال ۱۳۷۲ برای بازی در فیلم سجاده آتش نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد در دوازدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

او همچنین از جانبازان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است. وی در عملیات های متعددی حضور داشت و در عملیات والفجر ۸ به علت استشمام گاز خردل، جانباز شیمیایی می‌شود.

یکسال بعد از شیمیایی شدن در سن ۱۹ سالگی در سال ۱۳۶۵ ازدواج کرد، و در حال حاضر صاحب یک دختر بنام غزل و یک پسر بنام علی می‌باشد. همسرش را حضور خدا در کنارش می‌داند و می‌گوید همسرم همیشه برایم نمونه ای خوب از صبر و ایثار است که برای زندگیمان تمام توانش را گذاشته است.

رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون در روزهای پایانی فروردین ماه ۱۳۹۱ به کما رفت. این خبر بسیاری را متأثر کرد، اما خوشبختانه ۲۵ فروردین به هوش آمد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر