menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حوزه هنری

راه اندازی دوباره پاتوق کاریکاتور در اردبیل

مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از راه اندازی دوباره پاتوق کاریکاتور در اردبیل خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، رحمان مجرد، مسوول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به شروع مجدد پاتوق کاریکاتور به سرپرستی: شهرام رضایی، در حوزه هنری استان اردبیل، گفت: هنرمندان رشته کارتون و کاریکاتور در اردبیل، به خاطر کسب رتبه های متعدد جهانی، درسطح کشور شناخته شده اند. با این وجود اختلاف در سلیقه، باعث از هم گسیختگی هنرمندان این رشته در سطح استان شده است که راه اندازی این پاتوق می تواند به همگرایی بیشتر آنها کمک کند.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های جدی ما همیشه این بوده که در این مجموعه، امکانی را فراهم کنیم تا پاتوق ها و محافل گفت و گو برای هنرمندان رشته های مختلف هنرهای تجسمی فراهم شود. تا به وسیله پرسش و پاسخ و گفت وگو، فضایی مناسب برای پاتوق ها ایجاد شود.

مجرد، افزود: برگزاری ورکشاپ ها، ارسال آثار به جشنواره ها، نشست های تخصصی، برگزاری نمایشگاه های گروهی و انفرادی، برگزاری دوره های آموزشی و… از جمله فعالیت هایی است که در طول سال، برای رشته های هنری فعال در حوزه هنری انجام می پذیرد.

گفتنی است؛ علاقمندان به شرکت در پاتوق و کارگاه های آموزشی رشته کاریکاتور، می توانند به نشانی؛ اردبیل، بزرگراه شهدا، بالاتر از میدان بعثت، روبروی نیروگاه، حوزه هنری استان اردبیل، واحد تجسمی، مراجعه و یا با شماره تلفن: ۲-۰۴۵۳۳۶۲۹۱۹۱ داخلی ۱۰۶ در وقت اداری، تماس حاصل نمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر