menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

خندیشه ۲

دومین محفل طنز خندیشه با حضور طنزپردازان و کاریکاتوریست ها در شیراز برگزار شد

سالن سینماشیراز، شاهد حضور شاعران و‌ نویسندگان طنزپرداز استان فارس بود.

به گزارش شیرین طنز، دومین محفل طنز خندیشه، عصر دوشنبه ۹۵/۹/۲۹ با حضور مهمان مدعو، طنزپرداز خوب کشور یعنی جناب آقای راشد انصاری ملقب به خالو راشد برگزار شد.

شور و نشاط ناشی از استقبال خوب مردم از این جلسه و کیفیت آثار، نوید دهنده چشم انداز خوبی برای آینده طنز استان فارس بود. در این میان، حضور کاریکاتوریستهای خوب استان آقایان فرامرز کشتکار (مسئول خانه کاریکاتور استان) و مجتبی اژدری در جلسه و کشیدن تصویر چند تن از بزرگان و پیشکسوتان طنز، به زیبایی بیشتر جلسه افزود‌.

خندیشه ۲

شایان ذکر است جلسات خندیشه یک محفل عمومی ادبی است که بصورت ماهانه برگزار می شود و در آن طنزپردازان برگزیده استان در عرصه نظم و نثر، آثار خود را ارائه می کنند.
دوستداران شرکت در جلسات هفتگی انجمن نیز می توانند هر هفته شنبه ها ساعت ۱۶ در جلسات هفتگی انجمن که شامل کارگاه آموزشی و خوانش و نقد آثار طنز است، واقع در چهارراه خیرات، جنب بانک ملی، دفتر حوزه هنری استان فارس حضور یابند.

کسانی که متمایل به خواندن اثر خود در محفل ماهانه انجمن یعنی خندیشه هستند، می توانند از هم اکنون با ذکر شماره محفل، آثار خود را به آدرس @pv_khandisheh در تلگرام و یا ایمیل mz7652368@gmail.com ارسال کنند.

تلاش دفتر طنز انجمن بر پویایی طنز و گسترش فرهنگ خنده و اندیشه و ایجاد اثر عملی بر کیفیت زندگی افراد می باشد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر