menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره ملی طنز مکتوب شهروندی شهرخند

جشنواره ملی طنز مکتوب شهروندی شهرخند فراخوان داد

نخستین جشنواره ملی «طنز مکتوب شهروندی» با موضوعات حقوق شهروندی و مشارکت مسوولانه در ریشه کنی بیماری کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، معاون فرهنگی- هنری این سازمان از برگزاری جشنواره ملی طنز مکتوب خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوعات حقوق شهروندی، حمل و نقل عمومی و هوای پاک، فضای سبز و محیط زیست، مصرف بهینه انرژی، ایمنی و آتش نشانی، پسماند و بازیافت، فرهنگ آپارتمان نشینی، پرداخت به موقع عوارض و مشارکت شهروندان در حفظ و توسعه شهر و ارتقا فرهنگ کتابخوانی برگزار خواهد شد.

فرزاد صدری با بیان اینکه این جشنواره در محورهای شعر طنز و داستان های کوتاه است، عنوان کرد: هدف این جشنواره ارتقاء اخلاق شهروندی، کنترل خشم، همدلی و نوع دوستی، احترام و ادب ورزی، احسان و نیکوکاری، گذشت و ایثار، قدردانی، حفظ منزلت سالمندان، رفتار سالم با افراد توان خواه در جامعه، عدم ایجاد سد معبر و مزاحمت برای شهروندان در فضاهای عمومی شهری است.

وی تاکید کرد: مشارکت مسوولانه در ریشه کنی بیماری کرونا از موضوعات ویژه این جشنواره است.

جشنواره های طنز را در اینستاگرام شیرین طنز دنبال کنید

جوایز

صدری با بیان این مطلب که به ۳ اثر برگزیده در بخش شعر طنز و ۳ اثر در بخش داستان کوتاه جوایزی اهدا خواهد شد، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را تا ۲۲ بهمن به نشانی Shahrkhand.shiraz@gmail.com و شماره واتس اپ ۰۹۳۷۴۴۵۰۲۷۰ ارسال کنند. وی در پایان اعلام کرد: ۶ اثر در بخش شعر طنز و داستان کوتاه به عنوان آثار قابل تقدیر انتخاب خواهد شد.

شیراز

ویکی پدیا نوشت، شیراز یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان فارس در جنوب کشور است. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بالغ بر ۱٬۵۶۵٬۵۷۲ تن بوده، که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ تن می‌رسد. شیراز پنجمین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران و پرجمعیت‌ترین شهر جنوب کشور به‌شمار می‌رود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر