menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برگزیدگان جشنواره ی سراج با رویکرد طنز در دفاع مقدس

نخستین جشنواره کشوری مردمی سراج با معرفی برترین ها در لارستان به کار خود پایان داد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از واحد مرکزی خبر شیراز، این جشنواره با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و با رویکرد طنز در دفاع مقدس برگزار شد که شرکت کنندگان از 17 استان کشور در آن حضور داشتند.
در جشنواره کشوری مردمی سراج تعداد 720 اثر در بخش های پوستر، عکس، فیلم سازی آماتور،مقاله، شعر، خاطرات طنز جبهه و هنرهای تجسمی از 420 شرکت کننده به دبیرخانه ارسال شد که در پایان به برگزیدگان اول تا سوم هر بخش جوایزی اهدا شد.
در بخش شعر، علی فردوسی از اصفهان اول ،مصطفی توفیقی از مشهد دوم ،ثریا عبدی از خوزستان سوم , در بخش عکس ، سید علی حسینی فر از سبزوار اول ،امیر قیومی و حبیب آسوده از لار دوم ،کوروش سنایی از آبادان سوم ،در بخش پوستر ،جمال الدین رمضانی از مازندران اول ، سعید حلیمی جلودار از مازندران دوم ،محمد تقی پور از تهران سوم شدند.
در بخش مقاله ،اسماعیل خارستانی از تهران اول ،حمید گنجایش از قم دوم ،مریم کتابی از خراسان رضوی سوم در بخش خاطرات طنز جبهه ،خانم زهرا سلیم از لار اول ،علی امامی از لرستان دوم ،سمیرا دیندار لو از مرودشت سوم شدند . در بخش فیلم ساز آماتور آثار علی اشرفی ،امیر حسین زمانی ،حسین ملک زاده ،فریدون خواجه ،مهران پاسیار از لار و مجتبی رمضانی از قم قابل تقدیرشدند.
در بخش وبلاگ نویسی واجب فراموش شده ، زهرا صیادی از لارستان فارس با وبلاگ تاثیرات ماهواره بر جامعه اسلامی،اسما دلخسته از لارستان فارس با وبلاگ گوهرناب، موسی الرضاحیدری و اشرف فراهانی از تهران با وبلاگ بسیجی مخلص خدا،سید مصطفی صادقی مهدیه آذری از کرج با وبلاگ حجاب زیبای من برگزیده شدند.
آرشام شرف پور از لارستان با وبلاگ آسیب های ماهواره ،امیر حسین یگانه از لارستان با وبلاگ یک دیش با چند ال ام بی، محمد رضا ریاحی از لارستان با وبلاگ دجالواره ماهواره یا دجالواره ؟،نرجس بوشاسب از لارستان با وبلاگ اسیر شیطان وبلاگهای قابل تقدیر جشنواره شدند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر