menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حوزه هنری

برگزاری محفل شعر طنز به مناسبت دهه فجر در ارومیه

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: محفل شعر طنز با حضور شعراء و اساتید صاحب‌نام کشورمان به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، علیرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: محفل شعر طنز با حضور اساتید صاحب‌نام و بزرگ کشورمان به مناسبت بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود، که به طور قطع با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم همراه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضور در این مراسم برای اقشار مختلف مردم آزاد است، افزود: از آحاد مردم به ویژه اصحاب رسانه، فعالان عرصه فرهنگ و هنر برای حضور یافتن در این مراسم دعوت به عمل می‌آید، چراکه برنامه‌های شاد و مفرح زیادی با رعایت شئونات اسلامی و ارزش‌های اخلاقی برای بزرگداشت این ایام تدارک دیده‌ایم.

این مسئول برگزاری محفل مورد اشاره را از سلسله برنامه‌های جشنواره شعر فجر عنوان کرد و افزود: محفل شعر طنز به میزبانی مرکز آذربایجان غربی ارومیه برگزار خواهد شد، که امیدوار هستیم مورد توجه علاقه‌مندان و فعالان این عرصه قرار گیرد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با اظهار اینکه در این مراسم شش نفر از شعرای بزرگ کشورمان به همراه شاعر گران‌قدر حسین کریمی مراغه‌ای برنامه‌ خواهند داشت، اضافه کرد: این آئین در ۱۰ بهمن ماه امسال ساعت ۱۶ سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی واقع در پارک ملت برگزار خواهد شد.

نوروزی با اظهار اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز قیام مسلحانه مردم ارومیه دوم بهمن ماه در سال ۱۳۵۷ قرار گرفته‌ایم، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن این ایام اظهار داشت: این روزها فرصت مغتنمی برای نهادینه‌سازی ارزش‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.

این مسئول فرهنگ و هنر را یکی از بهترین زبان‌ها برای انتقال دادن معارف، ارزش‌های اخلاقی و مفاهیم انسان‌ساز دانست و یادآوری کرد: از این ظرفیت عظیم باید به معنای واقعی و به صورت حداکثری استفاده لازم را برد، تا از این رهگذر نسل جدید کشورمان دنباله‌رو راه پدران و مادران انقلابی خود باشند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با بیان اینکه برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف در ایام دهه فجر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با همکاری و همراهی هنرمندان نسبت به اجرای برنامه‌های غنی و مفید اهتمام خواهد شد.

وی با اظهار اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت و توان خود برای تاثیر گذاشتن بر ذهن، فکر و باورهای مردم کشور ما نهایت استفاده را می‌کنند، اظهار داشت: رسانه‌های جمعی وابسته به بیگانه در این زمینه تلاش مذمومی دارند، که برای جلوگیری از تاثیرگذاری فعالیت‌های‌شان رسانه‌های دلسوز داخلی نیز باید وارد عمل شوند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر