menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه قندپهلو نوروز ۱۴۰۰

برنامه قندپهلو با رویکرد کرونا در نوروز ۱۴۰۰ میهمان خانه‌ها می‌شود

تهیه‌کننده و کارگردان قندپهلو از تولید و پخش این برنامه تلویزیونی در نوروز ۱۴۰۰ با رویکرد مواجه با کرونا خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم‌، مجموعه “قندپهلو” از مجموعه برنامه‌های اجتماعی در قالب ارائه مطالب طنز بوده که چندی است از شبکه آموزش صداوسیمای کشور با حضور طنزپردازان و شاعران طنزپرداز پخش می‌شود.

این برنامه تلویزیونی با حضور رضا رفیع، ناصر فیض و شهرام شکیبا در نوروز ۱۴۰۰ مهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

تهیه‌کننده و کارگردان قندپهلو در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پخش این برنامه تلویزیونی در نوروز ۱۴۰۰ اظهار داشت: این برنامه با رویکرد سوژه کرونا اجرا می‌شود که دلیل انتخاب این محور تقدیر از تلاش‌های یکساله کادر درمان و شهدای سلامت است.

عبور از وضعیت قرمز

امیر قمیشی با بیان اینکه کادر درمانی سبب به حداقل رسیدن وضعیت قرمز کرونایی در کشور شده‌اند، ابراز کرد: عبور از وضعیت قرمز و رسیدن به شرایط ثابت به گفته مسئولان مربوطه پایدار نیست و کوچکترین مماشات و شوخی با این ویروس می‌تواند منجر به ایجاد وضعیت بحرانی در کشور شود.

وی با تأکید بر اینکه کرونا شوخی‌بردار نبود و گاهی این موضوع آنقدر جدی می‌شود که باید با استفاده از ابزار طنز به این ماجرا پرداخته و تفکر کرد، ادامه داد: می‌توان در قالب پیام‌های جذاب، هدفمند، اثرگذار و هشداردهنده با استفاده از ویژگی طنز و فکاهی به این موضوع پرداخت.

تهیه‌کننده و کارگردان قندپهلو با اشاره به اینکه آگاه‌سازی و تبیین آموزه‌های مواجه با این بیماری ضروری است، یادآور شد: با توجه به طولانی شدن اپیدمی این ویروس و یکنواختی پیام‌های رسانه‌ای، باید قالب جدید و نوینی مانند کمدی و طنز را دستمایه هشدارسازی مردم استفاده کرد.

واکنش مجری «قندپهلو» به ماجرای پویول و فردوسی پور!

 

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ویکی پدیا، قندپهلو یک مسابقهٔ تلویزیونی است. این برنامه از شبکهٔ آموزش ایران به نمایش درمی‌آید. قندپهلو با موضوع شعر و ادبیاتِ طنز است که با حضور شاعران طنزپرداز ایرانی به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی، اجرای رضا رفیع و داوری شهرام شکیبا و ناصر فیض تهیه و پخش می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر