menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره طنز اخلاقی قندپهلو

اولین جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو» ویژه دانشجویان برگزار می‌شود

جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو» با محوریت کرونا و اخلاق در بخش های شعر، داستان کوتاه، خاطره کرونایی، عکس، فیلم‌نامه و کاریکاتور برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند آثار خود را از ۱۵ شهریور تا ۳۰ مهرماه سال جاری از طریق نشانی akhlaqmed@ به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

به گزارش مفدا تبریز، اولین جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو» به همت دانشگاه علوم پزشکی ایلام و با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با محوریت کرونا و اخلاق ویژه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌گردد.

بر اساس فراخوان جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو»، این جشنواره در ۶ بخش شعر، داستان کوتاه، خاطره کرونایی، عکس، فیلم‌نامه و کاریکاتور برگزار می‌شود و موضوعات این جشنواره در دو بخش موضوعات کرونایی شامل کرونا، قرنطینه، ضدعفونی، ماسک، دستکش و مسافرت، کادر درمانی و خستگی و موضوعات اخلاقی از جمله تملق و چاپلوسی، تهمت و افترا، عیب­‌جویی و عیب‌تراشی، شایعه پردازی، اخلاق فردی و جمعی و پوشش در بیمارستان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مهلت ارسال آثار از ۱۵ شهریور تا ۳۰ مهرماه سال جاری اعلام شده است و اختتامیه این جشنواره پس از ارسال آثار و داوری آنها در آذر ماه برگزار می‌شود. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار از طریق شناسه akhlaqmed@ در پیام رسان تلگرام اقدام نمایند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره طنز اخلاقی «قندپهلو» ، قوانین این جشنواره به شرح زیر است:

* آثار ارسالی بخش شعر، داستان کوتاه، خاطره کرونایی و فیلم‌نامه حتماً باید در صفحات A۴ با فونت B Nazanin و سایز ۱۴ با رعایت فاصله لازم میان خطوط تایپ شده باشند.

*قالب اشعار جشنواره، شعر نو (نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک و ترانه می‌باشد.

– تعداد کلمات بخش داستان کوتاه و خاطره کرونایی حداکثر ۳۵۰۰ کلمه می‌باشد.

– فیلمنامه‌ها می‌بایست حداقل در ۵ صفحه و حداکثر در ۲۰ صفحه دارای شماره صفحه و خلاصه آن در ۲ صفحه ارائه شده باشد.

– ثبت نام فقط از طریق تکمیل اطلاعات در فرم اینترنتی و ارسال آثار به دبیرخانه مجازی جشنواره خواهد بود (به اطلاعات و مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد).

– آثار ارسالی در بخش کاریکاتور می‌توانند سیاه و سفید یا رنگی بوده و باید در صفحات A۴ طراحی شده­ باشند.

– ثبت نام فقط از طریق تکمیل اطلاعات در فرم اینترنتی و ارسال آثار به دبیرخانه مجازی جشنواره خواهد بود (به اطلاعات و مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد).

– درج مشخصات شرکت کننده (نام و نام خانوادگی، نام بخش جشنواره، دانشگاه محل تحصیل، شماره دانشجویی، شماره تماس، رشته و مقطع تحصیلی) در بخش‌های مختلف جشنواره در آخرین صفحه آثار ارسالی الزامیست.

– آثار ارسالی نباید سابقه ارسال در جشنواره دیگر را داشته باشند.

– حداکثر آثار ارسالی برای هر فرد در هر بخش می­‌تواند ۲ اثر باشد.

– دبیر خانه جشنواره مجاز است به منظور معرفی و تبلیغات جشنواره به صورت محدود از آثار راه یافته به جشنواره، استفاده نماید.

– تصمیم‌گیری نهایی در مواردی که در مقررات و شرایط حاضر پیش‌بینی نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.

گفتنی است در هر بخش به نفر اول سه میلیون ریال اهدا خواهد شد و به نفر دوم و سوم نیز به ترتیب دو و یک میلیون ریال اختصاص می‌یابد و به کلیه شرکت کنندگان همه دانشگاه‌ها گواهی شرکت در جشنواره اعطاء خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر