menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محفل طنز قمپز

گزارش پنجمین محفل طنز “قمپز” در قم

با استقبال طنزپردازان و علاقمندان به طنز و با حضور «مهدی استاد احمد» و «عباس احمدی»، پنجمین محفل طنز «قمپز» برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از قم، پنجمین محفل طنز «قمپز» در جمع پر تعداد طنزپردازان استان قم و با نمایش بخشی از برنامه تلویزیونی مهمان محفل یعنی «مهدی استاد احمد» آغاز شد.

سپس طنزپردازان قمی به نوبت پشت تریبون رفتند و آثار منظوم و منثور خود را قرائت کردند. استقبال حضار از این برنامه که در سالن سوره حوزه هنری استان قم برگزار می‌شد، به حدی بود که در همان ابتدای محفل ظرفیت نشسته سالن پر شد و جمعیت به صورت ایستاده و در فضاهای در نظر گرفته‌شده به عنوان راهرو، ادامه برنامه را نظاره‌گر شدند.

محفل طنز قم پز قمپز

محمد عابدینی، حسن رحمانی نکو، مهدی پرنیان، سید مصطفی فاطمی، سید جواد هاشمی، محمد کوه خضری، سعید تارم، علی اصغر سلیمانی، محمد حسن دارابی‌نیا، ابوالفضل آرش، یحیی سلطانی، سامره حبیبی و افسانه بختیاری‌نژاد طنزپردازانی بودند که آثارشان را در جمع حضار ارائه کردند و نقد و نظرات مهمان برنامه را در مورد آثارشان شنیدند.

از جمله اتفاقات این محفل معرفی نشان محفل «قمپز» بود که توسط «مهدی پرنیان» طراحی شده بود. همچنین ویژه‌نامه «قمپز» که شامل برگزیده آثار محفل چهارم و مقالاتی در بابا طنز بود، در میانه‌ برگزاری مراسم، توزیع شد.

پذیرایی متفاوت و فصلی این برنامه نیز لبو بود که در پایان برنامه دهان حاضران را شیرین کرد. محفل طنز «قمپز» به همت دفتر طنز حوزه هنری استان قم برگزار شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر