menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

کارگاه هفت روزه نمایش‌های طنز (از ایده تا اجرا) در اردبیل

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان در حال برگزاری کارگاه هفت روزه نمایش‌های طنز (از ایده تا اجرا) است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس اعلام معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، معاونت هنری این اداره کل در نظر دارد برای ساماندهی و هدایت بیش از پیش این نمایش‌ها و فعالان این عرصه کارگاه‌های مختلفی در طول سال برگزار کند.
در دور اول این کارگاه‌ها که از تاریخ سوم تا 9 مرداد ماه با حضور گروه‌ها و هنرمندان با سابقه و نیز جوان نمایش‌های طنز و کمدی برگزار می‌شود به شکلی فشرده و سودمند عناصر و ساختار نمایش‌های طنز، ایده‌پردازی، بازیگری و کارگردانی این نمایش‌ها با هدف ارتقاء سطح کیفی تولیدات این هنرمندان و آشنایی هر چه بیشتر ایشان با الگوها و منابع کمدی و آسیب‌شناسی نمایش‌های طنز و راه‌های افزایش میزان جذب مخاطب و ظرفیت اقتصادی این‌گونه نمایش‌ها مورد بررسی و تدریس قرار می‌گیرد.

کارگاه هفت روزه نمایش‌های طنز از مورخ سوم تا نهم مردادماه سال‌جاری در پلاتوی استاد نجفلو واقع در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل توسط رضا بهشتی مسئول هنرهای نمایشی اداره کل در حال برگزاری است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر