menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پنجاه شب تئاتر طنز در شب های پاییز و زمستان فسا

محمدکاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا با اعلام این خبر افزود : انجمن هنرهای نمایشی با همکاری گروه های هنری اقدام به پنجاه شب اجرای تئاتر طنز در شب های پاییز و زمستان در شهرستان فسا نموده است .

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری هنر شیراز – فسا، محمدکاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا با اعلام این خبر افزود : انجمن هنرهای نمایشی با همکاری گروه های هنری اقدام به پنجاه شب اجرای تئاتر طنز در شب های پاییز و زمستان در شهرستان فسا نموده است .

رحمانی تصریح کرد : امسال نیز سه تئاتربا پرداختن به آسیب ها ی اجتماعی در “قالب طنز “پذیرای علاقمندان به این هنر جذاب می با شد . وی افزود : “تئاتر خاطر خواه” به کارگردانی احمد وامق ، “شمعدونی مامان امید” به کارگردانی فرهاد تنها و “رمئو و ژولیت” به کارگردانی محمدرضا طاهری از تاریخ ۲۰ آذر ماه الی ۱۰ بهمن ماه سال جاری هر شب در دو سانس در سالن آمفی تئاتر این اداره بر روی صحنه می رود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا هدف از برگزاری و اجرای این برنامه های نمایش را ایجاد نشاط ، امید و انتقال پیام فرهنگی دانست و افزود : شهرستان فسا با دارا بودن ظرفیت و پتانسیل موجود در عرصه نمایش توانسته است جایگاه ویژه ای در استان و کشور پیدا کند . وی در ادامه افزود : در هنرهای نمایشی هنرمند با ارتباطیکه دوسویه با بیننده برقرار می کند ، می تواند مفاهیم و پیام ها را بدون واسطه و در سریعترین زمان ممکن به مخاطب انتقال داد .

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر