menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

«پایان یک داعش»، ادای دین هنرمندان به مدافعان حرم است

مدیر بخش هنرهای تجسمی بنیاد روایت گفت: مسابقه «پایان یک داعش» به نوعی ادای دین هنرمندان به رزمندگان مدافع حرم است.

به گزارش شیرین طنز، مسعود نجابتی مدیر بخش هنرهای تجسمی بنیاد روایت در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مسابقه کارتون و کاریکاتور «پایان یک داعش» اظهار داشت: این فراخوان تحت عنوان پایان تروریسم دو ماه پیش همزمان با اعلام سردار سلیمانی که بشارت دادند سه ماه دیگر غائله این شجره خبیثه از منطقه برچیده می شود، پایه ریزی شد. در واقع این وظیفه ای بر دوش مسئولین فرهنگی و هنری است که در این قضیه سهیم باشند.

وی ادامه داد: این مسابقه ادای دینی از جانب هنرمندان و دست مریزادی به رزمندگان اسلام و شهدای مدافع حرم است. ما به دلیل اینکه وعده صادق سردار سلیمانی محقق شد، عنوان مسابقه را از «پایان تروریسم» به «پایان یک داعش» تغییر دادیم و این عنوان هم به پیشنهاد فاضل نظری انتخاب شد.

نجابتی تصریح کرد: برای اولین بار بحث گرافیک به مسابقات طنز هم اضافه شد و غیر از طراحی چهره و کاریکاتور، ما شاهد پوسترهای طنز هم هستیم؛ یعنی دوستان گرافیست و همکاران ما می توانند در زمینه تصویر سازی هم شرکت کنند. همچنین آثاری از کشورهای خارجی به دستمان رسیده است. فکر می‌کنم طبق تجربه های قبلی امسال هم استقبال خوبی از این مسابقه شود.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر