menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شعر طنز کارگردان جنگ

نهمین نشست شب های شیدایی با موضوع نقش طنز و نشاط دینی در دفاع مقدس برگزار شد

نهمین دوره از سلسله نشست های شب های شیدایی با موضوع نقش طنز و نشاط دینی در دفاع مقدس با حضور راویان دفاع مقدس و هنرمندان در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای قم برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، نهمین نشست از سلسله نشست های شب شیدایی با همکاری نهادهایی چون موسسه روایت سیره شهدا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و با محوریت جایگاه طنز و نشاط دینی در دفاع مقدس برگزار شد.

شعر طنز کارگردان جنگ

در این نشست که حجت الاسلام ماندگاری مسئول موسسه روایت سیره شهدا و جمعی از جانبازان، راویان، هنرمندان، نویسندگان و صاحبنظران عرصه ترویج فرهنگ دفاع مقدس حضور داشتند، تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از دوران حماسه و ایثار با محوریت طنز و نشاط دینی پرداختند.

این نشست بدلیل ماهیت طنز دفاع مقدس و بویژه بیان خاطرات با لهجه اصیل قمی و اصفهانی توسط میهمانان، با استقبال پرشور شرکت کنندگان روبرو شد.

سلسله نشست های شب های شیدایی تلاش دارد تا ابعاد مختلف دفاع مقدس را از زوایای گوناگون با حضور کارشناسان و پیشکسوتان سال های رزم و حماسه مورد واکاوی قرار دهد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر