menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

تأئید ۵۷ متن در ششمین جشنواره تئاتر تکخند

کرج-ایرنا- دبیر ششمین جشنواره سراسری تئاتر تکخند گفت: پس از بررسی و بازخوانی ۱۵۴ متن ارسالی به دبیرخانه‌ جشنواره‌ ۵۷، متن در بخش صحنه‌ای برای بازبینی مورد تأیید قرار گرفتند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، حسین بهزادی فر روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به هدف جشنواره و ضرورت ایجاد نشاط درجامعه، در مرحله بازخوانی متون نمایشی تلاش شد اولویت انتخاب با نمایش‌نامه‌های جدید نویسندگان ایرانی باشد.
وی اضافه کرد: طبق برنامه های جشنواره و اولویت‌هایی که در فراخوان اعلام کرده‌ایم رویکرد اخلاق مداری، کلیه متون با دقت بازخوانی و انتخاب شده‌اند.
بهزادی فر گفت: برخی از متون ارسالی مشروط به بازبینی شده‌اند، این متون به لحاظ فنی و محتوایی به شکلی بودند که یا وابستگی شدیدی به اجرا داشتند و یا نیازمند پاره‌ای اصلاحات بودند که به کارگردان‌های آثار اعلام می شود.

وی ادامه داد: تقریباً از اکثر استانهای کشور برای شرکت در جشنواره متقاضی داشته‌ایم که بر کیفیت آثار جشنواره تأثیرگذار خواهد بود.
دبیر ششمین جشنواره تئاتر تک طنز «تکخند» از تمام گروه‌هایی که مجوز نویسنده متن نمایشی را به دبیرخانه ارسال نکرده‌اند درخواست کرد که تا پایان مرداد ماه این مجوز را به دبیرخانه ارسال کنند چرا که در غیر این‌ صورت این آثار مورد باز
بینی قرار نخواهند گرفت.
نمایش تک نفره طنز و نمایشنامه نویسی از جمله بخش های جشنواره سراسری تئاتر تکخند است.
نتایج بازبینی آثار ارسالی به جشنواره در ۱۱ شهریور ماه اعلام و از ۲۰ تا ۲۲ شهریور ماه نیز این آثار به نمایش گذاشته خواهند شد.
اختتامیه ششمین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره تکخند در ۲۳ شهریور ماه برگزار می شود.
تمام امور دبیرخانه این جشنواره از طریق دبیرخانه مجازی جشنواره به نشانی www.artiraniha.ir انجام می شود و شرکت کنندگان پس از ثبت نام و بارگزاری متن نمایشنامه خود در قالب فایل word کد رهگیری دریافت می نمایند.

انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر