menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

احمد اکبر پور : نشریه ‘ بُعد پنجم طنز’ جهرم قابلیت استانی شدن دارد

نویسنده داستان های کودک و نوجوان گفت: نشریه ‘ بُعد پنجم طنز’ که هم اینک در شهرستان جهرم منتشر می شود با توجه به این که از ظرفیت های لازم برخوردار است ، می تواند با حمایت های مسئولان ذی ربط در گستره استان فارس انتشار یابد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، احمد اکبرپور، در حاشیه نخستین کارگاه آموزشی طنز نویسی در جهرم، افزود: گردانندگان این نشریه که در قالب دو هفته نامه و با همت انجمن اهل قلم شهرستان جهرم انتشار می یابد از توانمندهای لازم برخوردارند اما مشکل اساسی این نشریه نداشتن بودجه مورد نیاز است.
وی ادامه داد: ضروری است مسئولان از دست اندرکاران این نشریه حمایت و پشتیبانی کنند و در این صورت می توانیم شاهد ارایه کارهای بهتر و شاخص تری در این نشریه طنز باشیم.

کارگاه طنزنویسی اکبرپور

این نویسنده در بخش دیگری از مطالب خود به برگزاری نخستین کارگاه طنز نویسی که از سوی انجمن اهل قلم جهرم و با حضور او در کارگاه داستان باران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اشاره کرد و گفت: این کارگاه با استقبال بسیار خوب علاقه مندان به مقوله طنز برگزار شد.
اکبرپور اظهار کرد: در این کارگاه علاوه بر آموزش جنبه های گوناگون طنز، چندین داستان طنز نیز خوانده شد و به پیشنهاد شرکت کنندگان مقرر شد این کارگاه در ماه های آینده نیز برپا شود.
این نویسنده داستان های کودک و نوجوان گفت: بسیار خرسندم در شهرستانی مانند جهرم این گونه کارگاه ها با استقبال بسیارخوب برگزار می شود و حضور ۴۰ نفر در این کارگاه بیانگر این است که این شهرستان در حوزه داستان در بین سایر شهرستان های فارس جایگاه نخست را دارد و شاخص است.
اکبر پور افزود: برگزاری مداوم جشنواره مهمی مانند داستان کوتاه نارنج، خود دلیل متقنی است که مسئولان فرهنگی شهرستان جهرم به انجمن اهل قلم و کارگاه داستان باران بهای بیشتری بدهند.
کارگاه طنز نویسی جهرم به همت انجمن اهل قلم، دوهفته نامه ‘ بُعد پنجم طنز’ و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر